معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

در خرید تشک باید بسیار دقت کرد زیرا کودکان مدت زمان بیشتری را روی تخت خواب می گذارند. اگر ئر خرید تشک کودک دقت نکنید ممکن است کودکتان دچار آسیب های جدی شوند. انتخاب تشک استاندارد برای کودکان میتواند از برخی از عوارض در بزرگسالی جلوگیری کند. در خرید تتشک کودک فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید که قیمت تشک و کیفیت آن در درجه اول اهمیت قرار دارد. کودکان برای رشد سریع و یادگیری به خواب بهتری نیاز دارند. همچنین کودکان نسبت به بزرگسالان به خواب بیشتری احتیاج دارند. آکادمی اطفال آمریکا (AAP) ساعات خواب را بر اساس گروه های سنی توصیه می کند. کودکان کوچکتر معمولاً به خواب بیشتری نیاز دارند ، که AAP توصیه می کند 10 تا 13 ساعت خواب در روز برای کودکان بین 3 تا 5 سال باشد. کودکان بزرگتر تمایل به خواب کمتری دارند. AAP پیشنهاد می کند که کودکان بین 13 تا 18 سال به 8 تا 10 ساعت خواب در روز نیاز دارند.در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهم در خرید تشک کودک و نوجوان آشنا کنیم :

پنچ نکته مهم در خرید تشک برای کودک

دوام بالا
قیمت مناسب
طول عمر طولانی
حفاظت از ستون فقرات کودک
سایز و جنس تشک

1. دوام بالا برای تشک کودک

اطمینان حاصل کنید که تشک که می خرید از دوام بالایی برخوردار است . از پریدن روی تختخواب گرفته تا ریختن غذا روی تشک و یا در برخی موارد شب اداری ، نکاتی است که در خرید تشک کودک باید به آن دقت کنید . زیرا برخی از تشک ها ضد آب و قابل شستشو نیستند و یا استقامت بالایی در مقابل پریدن و بازی کردن روی تخت را ندارند.

خرید تشک کودک . خرید تشک

2. تشک کودک باید ضد آب باشد

در هنگام خرید تشک دقت کنید حتما از تشک های ضد آب یا ضد لک باشد زیرا کودکان برخی مواقع غذای خود را روی تخت می خورند و یا نقاشی می کشند پس جنس روکش تشک کودک باید ضد لک و قابل شستشو باشد.

3. اندازه تشک کودک

یک تشک مخصوص گهواره کودک باید ۱۵۰ سانتیمتر باشد. یک تشک مناسب و خوب باید در ابتدا اندازه گهواره باشد، یعنی نه کمی بزرگ‌تر باشد و نه کوچک‌تر. وقتی که می‌گوییم هم اندازه باشد، یعنی انگشت دست بین تشک و گهواره گیر نکند و تشک تمام فضا را پر کند. چنین تشکی برای کودک خطرساز نخواهد بود و او را در هیچ فضا و حفره خالی گیر نمی‌اندازد.

4. تشک کودک نباید تغییر حالت دهد

تشک‌های با کیفیت معمولا با گذشت زمان برخلاف تشک‌های فوم، شکل و حالت خود را از دست نمی‌دهند و تغییر حالت نمی‌دهند. اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید، حتما به تعداد فنر‌های تشک توجه کنید. تشک‌های فوم از پلی‌استر و پلی اتر تشکیل شده‌اند، هم سبک هستند و هم ارزان قیمت و از نظر ضخامت و سختی کار، تنوع زیادی دارند.

5. تشک کودک باید چند لایه باشد؟

وقتی قصد خرید تشک کودک را دارید به لایه‌های تشک نیز توجه کنید. برخی از تشک‌ها دولایه هستند و برخی سه‌لایه یعنی یک لایه نایلون نیز دارند که از نفوذ رطوبت جلوگیری کند.برای آنکه همیشه شکل و حالت تشک خوب و راحت بماند و بوی نامناسب و ناخوشایند نگیرد باید تهویه هوا داشته باشد تا هوا در آن جریان داشته باشد و بو‌های بد از آن خارج شود. مطمئن شوید که تشک انتخابی‌تان سوراخ‌های مخصوص تهویه هوا به تعداد بالا داشته باشد.

6. از خرید تشک پف دار و موج دار برای کودک خودداری کنید

برای راحتی و امنیت بیشتر کودک به فکر خرید تشک‌های موج‌دار نباشید . تشک کودک شما نباید بیش از اندازه پف‌دار و باد کرده باشد و اینکه پتوی نرم و کرکی نیز باید داخل آن قرار بگیرد را نیز فراموش کنید. تشک پف دار و پتوی کرکی و بالش خیلی نرم و باد کرده همگی راحت به نظر می‌رسند، ولی برای کودک شما می‌توانند بسیار خطرساز باشند.

خرید تشک کودک از آقای تشک

انتخاب یک تشک مناسب می تواند به کودک شما کمک کند که راحت بخوابد و از خواب خوب شب مورد نیاز خود بهره ببرد. بسیاری از همان ویژگی های تشک که بر تشک بزرگسالان تأثیر می گذارد ، می توانند در تشکی که برای فرزند شما مناسب است نقش داشته باشند. عواملی مانند استحکام تشک ، کاهش فشار ، خنثی بودن دما ، پشتیبانی از لبه و موقعیت خواب ترجیحی کودک ممکن است بر انتخاب تشک شما تأثیر بگذارد.

ما بهترین انتخاب های تشک بچه ها را برای شما به اشتراک خواهیم گذاشت. ما همچنین فاکتورهای اصلی را برای انتخاب تشک برای فرزندتان توضیح خواهیم داد. این راهنما منحصراً روی تشک های مخصوص کودکان تمرکز دارد ، بنابراین به خاطر داشته باشید که نوزادان نیازهای ایمنی متفاوتی دارند. تشک مناسب کودک خود را از آقای تشک خریداری کنید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید تشک کودک رویال ,قیمت تشک کودک ,خرید تشک بچه ,خرید تشک کودک,خرید تشک پف دار و موج دار , نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 262 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 21:22

خواب یک زمان کلیدی برای بهبود و ترمیم بدن است ، اما برای خیلی از افراد ، زمان سپری شده در رختخواب جزء بهترین مواقع نیست و به واسطه کمر درد نمی توانند خواب خوبی داشته باشند. این افراد غالبا از مشکلات دیسک کمر و یا دردهای مزمن عضلانی رنج می برند. از این رو خرید تشک طبی مناسب کمر درد می تواند تا حد زیادی در بهبود و افزایش کیفیت خواب آنها کمک کند. اما خرید تشک برای دیسک کمر زیاد هم راحت نیست، با وجود گزینه های بسیار زیادی که از انواع تشک در بازار وجود دارد می توان گفت اگر از قبل تحقیق نکرده باشید و یا از کارشناسان در حوزه تشک و پزشکی مشاوره نگرفته باشید کار خرید تشک برای شما بسیار سخت خواهد شد. اگر قصد خرید تشک مناسب برای کمر درد را دارید قبل از خرید با کارشناسان ما در آقای تشک تماس حاصل نمایید و این مقاله را تا پایان بخوانید چون در این مطلب ما به شما چند مورد از تشک های مناسب کمر درد را معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید:

تشک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تشک خوب از منظر هرکس متفاوت است. برای یک شخص با وزن بالا یک تشک و یک خانم بارادر و یک فرد مسن و همینطور یک کودک ایده آل و ویژگی های مختلفی برای تشک وجود دارد. اما چیزی که قطعی است این است که شما در هنگام بیدار شدن از خواب احساس ناراحتی و درد کمر و بدن نداشته باشید. اگر بعد از بیدار شدن احساس خستگی دارید این نیز نشانه ای برای تعویض تشک است .

بهترین تشک برای کمر درد از نظر پزشکان . خرید تشک

بهترین تشک برای کمر درد از نظر پزشکان ارتوپد چه ویژگی هایی دارد؟

متخصصان ارتوپد برای رفع دردهای کمر استفاده از تشک‌های طبی اسفنجی را که دارای خاصیت ارتجاعی هستند پیشنهاد می‌کنند. بهتر است در هنگام انتخاب تشک از سفتی و نرمی‌ تشک کاملا مطمئن شوید تشک آنقدر سفت نیست که باعث خشکی بدن شود و یا آنقدر نرم نیست که باعث ایجاد فشار در نقاط اتکای بدن گردد. تشک‌های طبی فنری که آمیخته ای از فنر و اسفنج هستند بهترین گزینه برای اینگونه تشک‌ها هستند. دردهایی که ناشی از بلند کردن اجسام سنگین یا باقی ماندن بدن در یک حالت غیر عادی در دراز مدت باشد، استفاده از تشک های سفت یکی از راه های رفع این دردها می باشد.

به یاد داشته باشید که باید ستون فقرات را در یک سطح مناسب نگه دارید , اگر تشکی کم کیفیت دارید به طور قطع نیاز به تعویض آن دارید,یک تشک با کیفیت خوب به طور ایده آلی باعث تسکین فشار و پشتیبانی بدن شما می شود اگر بعد از بیدار شدن احساس خستگی دارید این نیز نشانه ای برای تعویض است.

خرید کدام تشک دردهای ستون فقرات را کاهش می دهد؟

بهترین نوع تشک برای این گونه دردها ستون فقرات مانند تشک طبی، تشک طبی فنری یا تشک‌های گران تری مانند تشک‌های مموری فوم هستند که دردهای ستون فقرات را با ایجاد یک بستر مناسب کم میکنند و حتی گاهی باعث درمان نیز می شوند. در نتیجه اگر مدت زیادیست که دچار کمردرد هستید بهتر است تشک‌های قدیمی خود را کنار بگذارید و برای درمان و تسکین دردهای خود قدمی اساسی بردارید.

در خرید تشک برای کمر درد به جنس آن توجه کنید؟

در حال حاضر جنس های مختلفی از تشک در بازار وجود دارد که اگر بخواهیم در مورد همه آنها تحقیق کنیم کمی سخت است. اما برای خرید تشک مخصوص کمر درد و دیسک گردن نکته ای که حائز اهمیت است داشتن درجه سفتی متوسط در هر جنسی است. تشک های لاتکس و مموری فوم بهترین تشک های شناخته شده برای درد کمر هستند. انتخاب بین تشک لاتکس یا تشک مموری فوم بدون آشنایی با آن غیر ممکن می باشد.

تشک لاتکس چیست؟

تشک های لاتکس از صمغ درخت کائوچو ساخته شده اند و به صورت طبیعی راحتی و درجه نرمی متعادلی را ارائه می دهند. حس فنری طبیعی که در تشک لاتکس وجود دارد بیشترین راحتی را برای افراد دارای کمر درد ایجاد می کند و حتی نسبت به مموری فوم پشتیبانی بیشتری از ستون فقرات خواهد کرد. تشک های لاتکس ضد آلرژی و ضد گردوغبار نیز می باشند و هنگام استراحت بر روی این تشک، فشاری بر روی بدن خود احساس نخواهید کرد و گردش خون به خوبی اتفاق خواهد افتاد. به علت پخش شدن فشار در سطح بدن و در نتیجه کاهش فشار وارده، خواب راحت تر و گردش خون بهتری خواهید داشت.

ویژگی های تشک مموری فوم

این در حالی است که تشک مموری فوم با توجه به دربرگرفتن بدن و شکل گرفتن با توجه به فرم بدن، نسبت به تشک لاتکس فشار بیشتری به بدن وارد می کند. این تشک نسبت به سایر تشک های موجود در بازار برتری داشته و حس راحتی فوق العاده ای برای شما به ارمغان خواهد آورد. این جنس تشک در مقایسه با تشک های معمولی موجود در بازار، بهبود دهنده درد کمر شما خواهد بود ولی در مقایسه با تشک لاتکس با توجه به صنعتی بودن و فشار بیشتری که به بدن وارد می کند راحتی کمتری خواهد داشت . تشک لاتکس تشکی طبیعی بوده و برای تهیه لاتکس زمان و انرژی بسیاری نیاز است. علت گران تر بودن تشک های لاتکس نسبت به مموری فوم نیز همین امر می باشد.

خرید تشک طبی برای کمر درد و دیسک کمر از آقای تشک

با این حال ، اغلب ، پیدا کردن این تشک ایده آل آسان تر از آنچه گفته می شود ، به نظر می رسد. با وجود صدها محصول موجود در بازار ، انتخاب یک تشک جدید می تواند طاقت فرسا باشد. راهنمای ما برای بهترین تشک های کمر درد روند کار را ساده می کند. ما نمونه های برتر را برای تشک های مناسب به شما ارائه میدهیم، برای خرید تشک به صفحه محصولات ما بروید و اگر سوالی دارید با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید تشک, خرید تشک ارزان, خرید تشک طبی, خرید تشک کودک, خرید تشک نوجوان, خرید تشک نوزادی, قیمت تشک, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 235 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 21:17

تشک یکی از لوازمی است که زمان آرامش و استراحت را روی آن میگذرانید. پس در نظر گرفتن برخی از نکات در هنگام خرید تشک می تواند خواب و استراحت خوبی را برای شما رقم بزند. در هنگام خرید تشک گزینه های بسیاری پیش رو دارید ، مخصوصا اگر به دنبال تشک مناسب دیسک کمر و گردن درد هستید کمی انتخاب برایتان سخت تر می شود. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گزینه هایی که خرید تشک و انتخاب درست را برای شما فراهم می کند آشنا کنیم ، لطفا با ما همراه باشید:

10 راهنمای خرید تشک

1. قبل از خرید تشک به انواع آن توجه کنید

در مورد مواد تشک های مختلف اطلاعات کسب کنید.  قبل از خرید ، با متداول ترین انواع تشک و نحوه ساخت آنها آشنا شوید.

تشک های مموری فوم ، تشک های با فنر داخلی، تشک های فوم، تشک های لاتکس و یا تشک های هیبرید و ... که انتخاب را برای شما مشکل می سازد. اغلب افراد با تشک های قدیمی فنری آشنا هستند و برخی از مردم آشنایی کمی با فناوری فنرهای مارپیچ پاکتی در تشک دارند. قبل از خرید تشک دقت کنید کدم مناسب شماست وشما چه انتظاری از تشک دارید

2. اکر دچار دیسک کمر هستید قبل از خرید تشک با پزشک خود مشورت کنید.

اگر وضعیت کمردرد  یا گردن درد قرار دارید ، درمورد توصیه های خود با پزشک یا فیزیوتراپ خود صحبت کنید. شما باید گردن و کمر خود را در حالی که روی تشک قرار دارید در حالت خنثی قرار دهید. این باعث حفاظت از ستون فقرات می شود. درست است که پزشکان متخصص تشک نیستند ، اما آنها تاریخچه پزشکی شما را می دانند و ممکن است از این نظر توصیه های خوبی داشته باشند.

10 نکته که قبل از خرید تشک باید بدانید . خرید تشک

3. قبل از خرید تشک آن را تست کنید

اگر امکان آن برایتان وجود دارد به یک فروشگاه تشک بروید و حداقل برای 10 دقیقه روی چند تشک مختلف دراز بکشید. اصلا خجالت نکشید - این یک خرید مهم است ، بنابراین وقت زیادی برای آن اختصاص دهید.

4. در خرید تشک گول تبلیغات را نخورید

در حالی که فروشندگان تشک ها را به عنوان "ارتوپدی" یا "از نظر پزشکی" تأیید می کنند ، هیچ سازمان پزشکی وجود ندارد که رسما تشک ها را تأیید کند. تشک ممکن است از نظر ارتوپدی دارای ویژگی های مطلوبی باشد ، اما هیچ گروه پزشکی این ادعاها را تأیید نمی کند.

5. آگاه باشید که تشک های سفت همیشه بهتر نیستند

قبل از خرید یک تشک سخت یا محکم ، چند بار فکر کنید. برخی تحقیقات نشان داده اند که بهترین تشک برای کمردرد ، تشک با نرمی متوسط  است تا یک تشک محکم. شما می خواهید پشتیبانی کاملی با احساس راحتی داشته باشید. راحتی با ترجیح شخصی شما تعیین می شود.

6. نظرات مشتریان واقعی را بخوانید

کمی توجه کنید که شرکت های تشک در مورد خود چه می گویند ، زیرا مجبور هستند محصولات خود را با ویژگی های مثبت به بازار عرضه کنند. از افرادی که تشک مورد علاقه شما را خریداری کرده اند تحقیق کنید. ترکیبی از بررسی های مثبت ، منفی و متوسط ​​راه را بخوانید.

7. نظرات آنلاین را بخوانید

در حساب های رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید که به دنبال تشک جدید هستید و از دوستان و اعضای خانواده بخواهید پیشنهادات خود را ارسال کنند. در مورد وضعیت سلامتی خود جزئیاتی را در نظر بگیرید ، زیرا ممکن است برخی از افراد تجربه مشابه داشته باشند و بتوانند توصیه های خاص تری ارائه دهند.

8- در مورد تخت های قابل تنظیم فکر کنید

اگر فهمیدید که راحت تر از دراز کشیدن در یک بستر هستید ، یک تخت قابل تنظیم را امتحان کنید. این گزینه به شما امکان می دهد تا سر و زانوها را کمی بالا بکشید که ممکن است فشار کمر را تسکین دهد.

9. ضمانت نامه تشک را بررسی کنید.

قبل از خرید ، تأیید کنید که در صورت خراب شدن یا نقص بودن ، ضمانت تشک وجود دارد. اغلب یک تشک خوب حداقل ضمانت کامل یا بدون تعویض را خواهد داشت.

10. بخاطر داشته باشید: قیمت بالاتر همیشه برابر با کیفیت بالاتر نیست.

فرض کنید که هرچه هزینه بیشتری بپردازید ، تشک بهتر می شود. اما برچسب قیمت بالا همیشه تضمین کننده کیفیت بالا نیست و مطمئناً تضمین نمی کند که شخصاً تشک را راحت پیدا کنید. در مورد مواد تحقیق کنید و بگذارید اولویت شخصی راهنمای شما باشد.

تشک یک سرمایه گذاری مهم است که می تواند بر سلامت ستون فقرات و کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد ، بنابراین وقت زیادی را برای یافتن تشک مناسب در نظر بگیرید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید تشک طبی رویال, خرید خوشخواب ,خرید تشک خوشخواب, خرید تشک زست ,قیمت تشک دو نفره ,خرید تشک دو نفره ,قیمت تشک یک نفره ,خرید تشک یک نفره ,خرید تشک رویال, خرید تشک ارزان, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 462 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 21:13

با توجه به این که کیسه جاروبرقی یکی از قطعات بسیار مهم جاروبرقی می­باشد، یکی از مهمترین دغدغه افراد پس از خرید جاروبرقی پیدا کردن پاکت جاروبرقی اصل می­باشد. زیرا پاکت جاروبرقی نامرغوب منجر به ایجاد اختلال در عملکرد جاروبرقی خواهد شد. خرید پاکت جاروبرقی دوو اصل برای استفاده در جاروبرقی دوو  بسیار حائز اهمیت می باشد. برای خرید پاکت جاروبرقی دوو می توانید به سایت توتک مراجعه کنید.

ویژگی های پاکت جاروبرقی دوو

استفاده صحیح از جاروبرقی دوو عمر دستگاه را تا چند برابر افزایش می­دهد. یکی از مهم­ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر نحوه عملکرد جاروبرقی، خرید پاکت جاروبرقی دوو اصل است.  پاکت یکبار مصرف جاروبرقی دوو فقط در یک مدل تولید شده و قابل مصرف در تمام جاروبرقی های دوو میباشد در صورتی که اگر قسمت سری(درپوش یا مقوای قهوای رنگ)پاکت کمی بزرگتراز محل قرارگیری در جاروبرقی باشد لطفا به اندازه که لازم است با قیچی ان را بریده و بعد در محل خود قرار دهید.

پاکت هپا جاروبرقی دوو daewoo

پاکت های هپا یکی از پاکت های بسیار بهداشتی و ضد میکروب است. مناسب برای فضاهای در بسته و محیط های بهداشتی میباشد. داخل بسته چهار عدد و در بعضی مدل ها پنج عدد پاکت یک بار مصرف قرار دارد پاکت های بهداشتی هپا نسبت به پاکت های کاغذی دارای 50 درصد عمر بیشتر و همچنین عملکرد فیلترینگ بهتری می باشد جنس چند لایه پاکت از خروج گرد و خاک داخل پاکت به بیرون جلوگیری می کند .

قیمت پاکت جاروبرقی دوو

با توجه به نوسانات موجود دربازار برای اطلاع دقیق از قیمت پاکت جاروبرقی دوو می توانید با کارشناسان فروش در سایت تماس بگیرید.

خرید پاکت جاروبرقی دوو

 

پاکت جاروبرقی دوو توتک

معرفی بسته پاکت جاروبرقی دوو

این بسته حاوی 5 پاکت یکبار مصرف است. از قابلیت های پاکت های یک بار مصرف بهداشتی بودن آنهاست ؛ به دلیل مجهز بودن به درپوش کاغذی، پس از پر شدن پاکت می توان درپوش را کاملأ بست تا درحین جابجایی گرد وخاک از داخل پاکت خارج نشود. جنس پاکت به گونه ای است که در حین مکش، گرد و خاک از پاکت به بیرون درز نکرده و وارد موتور نمی شوند. بنابراین موتور جارو برقی عمر بیشتری خواهد کرد.

همه چیز درباره جاروبرقی و پاکت جاروبرقی دوو

جاروبرقی دوو یکی دیگر از محصولات شرکت لوازم خانگی ایرانی است که قطعات آن از کره وارد کشور می شود و در ایران جمع بندی می شود که از قیمت مناسبی هم برخوردار است. این جاروبرقی به موتوری پرقدرت با توان مصرفی بالا مجهز شده است. همچنین در جارو برقی دوو می توان از دو نوع پاکت دائمی و یکبار مصرف استفاده کرد. این جارو برقی با گنجایش مخزن 8 لیتر مناسب برای محیط هایی با فضای بزرگ است. چون در صورت استفاده از کیسه های یک بار مصرف یا دائمی مشکلی با تعویض یا خالی کردن به هنگام پر شدن در کوتاه مدت نخواهید داشت. ویژگی تنظیم میزان مکش در جارو برقی دوو و به همراه داشتن برس و سری درزگیر در نظافت وسایل خانه همچون مبل و پرده ها هم از نکات مثبت این جارو برقی است. دوو در این مدل از فیلتر اسفنجی استفاده کرده است تا هوای خروجی از دستگاه عاری از گرد و خاک باشد. جاروبرقی دوو در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه گشته است تا سلایق مختلف بتوانند از آن استفاده نمایند.

ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه، سه نوع پاکت دائمی، یکبار مصرف و ضد آلرژی هپا، برس ضمیمه مبل و درزگیر، مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا، مجهز به پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا، حجم بالای کیسه گرد و خاک (8 لیتر)، نشانگر الکتریکی زمان تعویض کیسه گرد و خاک، سیم جمع کن اتوماتیک، چهار چرخ نرم و انعطاف پذیر، دارای تنوع رنگی (قرمز، آبی و مشکی)، دارای 2 ماه وارانتی، 25 ماه گارانتی، 10 سال تامین قطعات و خدمات پس از فروش.

مزایای خرید پاکت جاروبرقی دوو

  • استفاده از پاکت جاروبرقی اصل، عملکرد تمیزکنندگی دستگاه را در سطح بالاتری حفظ کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.
  • تا 50 درصد کارکرد طولانی تر: نیاز کمتر به تعویض پاکت جاروبرقی بواسطه ظرفیت بسیار بالای جذب گرد و غبار.
  • محافظت موثر: جای گیری و بسته شدن دقیق پاکت جاروبرقی از ورود گرد و غبار به موتور جلوگیری می کند – در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.
  • بهداشت رضایتبخش: 99.9% از ذرات ریز گرد و غبار فیلتر می شوند، و قفل بهداشت تعبیه شده دفع تمیز پسماندها را تضمین می کند.
  • عملکرد تمیزکنندگی بهتر: جریان هوای بسیار قدرتمند برای تمیزکنندگی عالی، حتی در زمانی که کیسه پر شده است.
  • مقاومت مثال زدنی در برابر پارگی: پاکت های جاروبرقی اصل، به دلیل استفاده از الیاف پشمی قدرتمند و مقاوم در برابر پارگی، بسیار مستحکم هستند.
  • خرید پاکت جاروبرقی دوو مانع کثیف شدن بیش از حد فیلتر می شود.

روش تعویض پاکت جاروبرقی یکبار مصرف دوو :

پاکت های جاروبرقی درپوش و فیلتراسیون دارند که پس از پرشدن پاکت ، درپوش را بسته تا هنگام تعویض پاکت دچار مشکل نشوید.

هزینه پاکت جاروبرقی یکبار مصرف دوو :

پاکت جاروبرقی دوو یکبارمصرف از نظر هزینه به صرفه تر از پاکت جاروبرقی دائم دوو می باشد.

خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی دوو

دانستن اطلاعاتی از قبیل مشخصات و مزایا محصول، در خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی دوو مؤثر است. این اطلاعات کمک می‌کند تا خرید مطمئن‌تر و آگاهانه‌تری را انجام دهید. در ادامه مشخصات و مزایای این محصول شرح داده شده است.

جنس: این پاکت از جنس هپا است. هپا دارای ساختاری پارچه‌ای و چند لایه است. این ساختار نسبت به کیسه‌های کاغذی بسیار ضخیم‌تر است و از عمر بیشتری نیز برخوردار است.

نوع: پاکت جاروبرقی دوو در انواع یک‌بار مصرف وجود دارد. دلیل محبوبیت پاکت‌های یک‌بار مصرف را می‌توان سهولت در استفاده و تخلیه آن، بهداشتی‌تر بودن آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها نسبت به کیسه‌های دائمی و … دانست.

تعداد: بسته‌ این پاکت‌ها اغلب شامل 5 عدد پاکت یک‌بار مصرف است.

ماندگاری: ماندگاری و دوام این پاکت‌ها بسته به طرز استفاده از آن متغیر است. در صورتی که کیسه‌ها از جنس کاغذی باشد، ماندگاری آن نسبت به پاکت‌های هپا کمتر است. همچنین ممکن است کاربر کیسه را پیش از پر شدن تمام ظرفیت آن دور بیندازد. وسعت مکان مورد نظر برای جاروکشی، نیز در ماندگاری و دوام این کیسه‌ها مؤثر است.

اندازه: این پاکت‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که بتوان از حداکثر فضای خالی آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها استفاده کرد. کوچک‌ترین اندازه این پاکت‌ها معمولاً 5 سانتی‌متر و بزرگ‌ترین آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها 125 سانتی‌متر است.

کاربرد: این پاکت‌ها برای مدل‌ جاروبرقی دوو مناسب هستند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 20:41

امروزه با توجه به هیاهوی شهری بسیاری از افراد علاقه مند به محیطی دنج و ساکت برای روزهای تعطیل خود هستند. به همین خاطر بیاری از افراد روی به خرید ویلا و یا ساخت ویلا آورده اند. با توجه به این مسئله ساخت و سازهای ویلا رو به فزونی رفته و متریال های استفاده شده در آن بسیار متنوع می باشد. پیمانکار نما ویلا که کارش اجرای نما ویلا و مناطق مسکونی در مناطق ساحلی می باشد باید مناسب ترین طرح ها برای ویلا را بشناسد و با متریال های مورد نیاز اجرای نما کاملا آشنا باشد. به همین خاطر تصمیم گرفته ایم تا در این مقاله درباره مناسب ترین طرح ها برای اجرای نمای ویلا با شما صحبت کنیم همراه ما باشید.

اهمیت طراحی مناسب ویلا در اجرای نما

ظاهر بیرونی و نمای ویلا یکی از مهم ترین بخش های طراحی ویلا می باشد.پیمانکار نما بخوبی می داند اولین چیزی که از یک ویلا به چشم می آید نمای آن میباشد. نمای ویلا رابطه مستقیمی با اقلیم و محیط پیرامونی پروژه دارد.برای ساخت هر سازه، مهمترین اقدام در جهت فرایند شروع پروژه، برخورداری از طرحی مناسب، به همراه برنامه ریزی راهبردی و کاربردی توسط پیمانکار نما می باشد. برای شروع یک پروژه طراحی ویلا ابتدا باید مطالعات اولیه بر اساس شرایط محیطی از قبیل نوع بافت شهرسازی، شرایط اقلیمی، سروصدا و نیز میزان رفت و آمد در آن منطقه انجام شود. سپس ایده پردازی اولیه با توجه به سلیقه و نیاز مشتری و صاحب زمین انجام می شود. هماهنگی و همخوانی نمای ویلا با مصالح و متریال های مورد استفاده ، مدل های در و پنجره و دیگر اجزای تشکیل دهنده ویلا یکی از مسائل بسیار مهم می باشد که پیمانکار نما باید به آنها توجه داشته باشد.

ساخت یک ویلا در یک منطقه تمام همسایگی ها و انرژی های اطراف سایت پروژه را تحت تاثیر قرار می دهد. طراحی نمای ویلا زمینه ای بسیار متنوع و تخصصیست که ارتباط مستقیمی با اصول زیبایی شناختی، ترکیب رنگ و سلیقه صاحب ویلا دارد. فارغ از ابعاد زمین و متراژ ساختمان ویلا طراحی نمای یکی ویلای کوچک باغی ممکن است پیچیده تر از طراحی یک ویلای لوکس مدرن یا کلاسیک دوبلکس باشد. امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی نمای یک ویلا بسیار خلاقانه تر از گذشته طراحی میشود.

پیمانکار نما . مناسب ترین طرح ها برای اجرای نمای ویلا

 

مناسب ترین طرح ها برای اجرای نمای ویلا

انواع سبک طراحی اجرای نما ویلا

یکی از مراحل مهم در اجرای نما ویلا انتخاب سبک طراحی است ، سبک طراحی نمای ویلا کاملا وابسته به سلیقه و روحیه افراد و صاحبان ملک می باشد. آیا خواسته شما زندگی در یک ویلای مدرن است یا یک ویلای کلاسیک و یا یک ویلای سنتی ایرانی را ترجیح می دهید؟ انواع سبک طراحی اجرای نما ویلا که توسط پیمانکار نما ویلا انجام می شود شامل موارد زیر می باشد:

سبک ویلای مدرن

سبک ویلای کلاسیک

سبک ویلای تلفیقی

ویلا سنتی ایرانی

سبک روستیک

مناسب ترین طرح ها برای اجرای نمای ویلای ساحلی

همانطور که در مقالات قبلی نیز به آن اشاره کردیم انتخاب طرح برای اجرای نما توسط پیمانکار نما به سلیقه شخصی صاحبان ملک بستگی دارد و عده ای هستند که طرفدارا کارهای مدرن هستند و دسته ای دیگر طرح های سنتی را می پذیرند. توصیه ما به شما این است برای اجرای نما ویلای خود انتخاب طرح را به عهده یک پیمانکار نما کار بلد بسپارید. طرح های زیادی برای اجرای نما ویلا مناسب هستند که در این قسمت به آنها می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد.

طراحی مدرن در اجرای نما ویلا

یک پیمانکار نما در اجرای نما به سبک طراحی ویلای مدرن به خطوط و زوایا اهمیت زیادی می دهد. در این سبک از شکل ها و طرح های هندسی ساده مثل مربع و مستطیل استفاده می کنند. ضمنا سعی می شود با ایجاد حجمی یکپارچه ضمن گستردگی نما در چند جهت، در داخل بنا نیز فضایی یکدست، ایجاد شود. طراح با استفاده از سطوح قائم و افقی و همچنین پر و خالی کردن آنها به فرم مورد نظر خود می رسد. این فرم ها به دلیل داشتن زوایای قائمه بیشترین فضا را در چیدمان به طراح می دهد. در صورت چینش مناسب این المان ها در کنار هم به فضای آرامش بخشی خواهیم رسید و هر رهگذری از مشاهده طراحی ویلای مد نظر لذت خواهد برد.

در یک ویلای مدرن پیمانکار نما با استفاده از متریال مناسب و به کارگیری خطوط محیطی احساس متفاوتی را از طراحی ارائه خواهد داد. مثلا خطوط افقی و رنگ های روشن و ساده و نورپردازی هماهنگ با خطوط احساس آرامش را تداعی می سازد. استفاده از پنجره های سراسری در اجرای نما ویلاهای مدرن امروزی رواج فراوانی توسط پیمانکار نما داشته است. این پنجره های سراسری علاوه بر جنبه زیبایی شناختی باعث استفاده کافی از نور طبیعی نیز می شود. امروزه پیمانکار نما در اجرای نما مدرن ویلاها از مصالحی همچون بتن، فولاد و شیشه بیشتر استفاده می کنند.

طراحی کلاسیک در اجرای نما ویلا

پیمانکار نما در طراحی ویلای کلاسیک تنوع متریال ساختمانی نسبت به طراحی ویلای مدرن کمتر و بیشتر نمای سنگی به کار می برند. ابزار ها و مجسمه های سنگی، قوس و طاق ها، سه راهی ها و.. از وجوه بارز طراحی ویلای کلاسیک مطابق با ساختمان های قدیم یونان و ایران باستان میباشد. سبک کلاسیک در طراحی ویلا از محبوبیت زیادی برخوردار است . این سبک علاوه بر شیک بودن نما گرمی و جذابیت خاصی را به بیننده نیز ارائه میدهد. این سبک کاملا منظم است.

پیمانکار نما در طراحی کلاسیک اجرای نما بیشتر از رنگ هایی استفاده می کنند که از لحاظ روانشناختی حس ظرافت، رسمیت، امنیت و قدرت را القا میکنند. رنگ هایی مانند مشکی، سفید، قهوه ای ، برنزی و طلایی رنگ های خنثی میباشند که در طراحی ویلای کلاسیک به کار میروند.

طراحی تلفیقی در اجرای نما ویلا

در این طرح از اشکال هندسی خاص و تکراری استفاده نمی شود و هر دو روش مدرن و کلاسیک با یکدیگر ترکیب می شوند. در این سبک به این نکته توجه می شود که ابزار استفاده شده در طرح به زیبایی حجم اضافه نمایند و پیمانکار نما اشکال هندسی را به گونه ای به کار می ببرد که فضایی متفاوت ایجاد کند.

این سبک تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک است. در طراحی تلفیقی ویلا بنا بر سلیقه صاحبکار و نظر کارشناسی پیمانکار نما المان های کلاسیک و مدرن در کنار هم در اجرای نما قرار گرفته و چیده می شود. نتیجه کار پیمانکار نما در اجرای نمای تلفیقی یک ویلا عمدتا یک طراحی بسیار متفاوت است. در سبک تلفیقی توجه به جزئیات و نکات فنی برای به مشکل نخوردن در ساخت توسط پیمانکار نما اهمیت بسیاری دارد.

طراحی سنتی ایرانی در اجرای نما ویلا

این سبک از طراحی برای اجرای نمای ویلا از گذشته علاقه مندان بسیاری را داشته است. طراحی سنتی ایرانی نمای ویلا چند ویژگی دارد که به کار بردن آن ها باعث به وجود آمدن فضای سنتی در طراحی نما ویلا می شود.

به کار بردن شیشه های رنگی در اجرای نما: پیمانکار نما در این سبک با استفاده از شیشه های سبز ، آبی و قرمز برای درب ها و پنجره های ویلا اجرای نما را انجام می دهد.
استفاده از متریال های سنتی و قدیمی ماند آجر و کاهگل برای اجرای نماهای ایرانی و سنتی توسر پیمانکار نما بسیار استفاده می شود.

طراحی ارگانیک در اجرای نما ویلا

پیمانکار نما می تواند برای طراحی  و اجرای نمای ویلا از نمای ارگانیک نیز استفاده کند. پیمانکاران نما در اجرای نما ارگانیک از متریال سازگار با محیط زیست استفاده می کنند و ویلا مانند تکه ای از اقلیم و طبیعت پیرامونش جلوه می دهد. به همین جهت در ویلاهای کوهستانی از رنگ های خاکستری و طوسی، در ویلاهای جنگلی از رنگ های سبز و نارنجی و در ویلاهای ساحلی رنگ آبی یا سفید استفاده میشود.

اهمیت انتخاب رنگ و متریال در طراحی و اجرای نما ویلا

رنگ مورد انتخاب در طراحی نمای ویلا به صورت غیر مستقیم بر روی بینندگان تاثیر گذار است ، زیرا رنگ ها به نوعی بیانگر احساسات ما هستند. پیمانکار نما استفاده از رنگ های اصلی در طراحی نما و اجرای نما ویلا راگزینه مناسبی  می دانند.

پیمانکار نما باید دقت داشته باشد انتخاب رنگ به عوامل دیگری از جمله شرایط طبیعی محیط نیز، مانند جنگلی یا ساحلی بودن سایت ویلا بستگی دارد. مسلما متریال ساخت ویلا در شمال و مناطق شرجی کمی متفاوت از طراحی و ساخت ویلا در لواسان، دماوند، مشا، رودهن، کرج یا سایر مناطق اقلیمی می باشد.

عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی و اجرای نما ویلا :

  • مساحت ویلا
  • موارد و خواسته های کارفرما
  • منطقه ویلا
  • سبک طراحی ویلا
  • متریال های استفاده شده در اجرای نما
  • سبک طراحی اجرای نما
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 20:40

از بالابر ها  بیشتر در محیط هایی استفاده می شود که امکان نصب آسانسور وجود ندارد. بالابر ها با توجه به نحوه کاربرد آن انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد . اما در مجموع بالابر ها شامل ، بالابر رستورانی یا بالابر غذا ( غذا بر)، بالابر هیدرولیکی ، بالابر وینچی ، بالابر موتور گیربکسی ، بالابر خانگی ، بالابر فروشگاهی ، بالابر مغازه ، بالابر انبار ، بالابر صنعتی ، بالابر نفر بر ، آسانسور خانگی ، بالابر پله ، بالابر کارخانه ای ، بالابر ویلچر ، بالابر آکاردئونی و بالابر معلولین . قیمت نصب بالابر با توجه به نوع آن متغیر خواهد بود . برای اطلاع از قیمت دقیق نصب بالابر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همینطور کارشناسان فنی ما نیز در تمام ساعات روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نوع بالا بر مورد نیاز شما هستند.

نصب و راه اندازی بالابر رستورانی یا غذابر

بالابر رستورانی و غذابر به جهت جابه جایی مواد غذایی و غذا ها در بین طبقات رستوران استفاده می شود با این روش غذا سریع تر به دست مشتری می رسد، و مانع از سرد شدن غذا ها می شود. کاربرد آسانسور رستورانی یا بالابر غذابر رستوران در ارتفاعات مختلف، با توجه به ظرفیت باری که می توانند تحمل کنند که بین 50 کیلوگرم تا 10 تن می باشد، برای جابه جایی در بین طبقات استفاده می شود. بالابر های مورد استفاده در رستوران ها معمولا بدنه های استیل دارند و کابینشان تماما استیل می باشد استاندارد یک بالابر رستوران این است که از نوع هیدرولیکی باشد. البته این نوع بالابر ها گران قیمت هستند، در صورتی که مشتری بخواهد هزینه کمتری را تقبل کند می تواند از بالابر رستورانی کششی استفاده کند.

انواع بالابر رستوران

از جمله بالابر های کاربردی برای رستوران ها: بالابر هیدرولیکی، پیچشی و بالابر کششی (بالابر باربر ، بالابر فروشگاهی و مراکز تجاری ، بالابر ماشین) هستند، که طراحی و نوع سیستم توسط مشتری، با توجه به وزن و ارتفاع و ابعاد بالابر غذابر مورد نظر به صورت کابین و کفی ساخته می شود. بهتر است جنس کابین آسانسور رستورانی تمام استیل باشد.

ابعاد استاندارد بالابر رستوران

بالابر رستورانی یک بالابر کوچک است که قادر به جابه جایی وزنی حدود 500 کیلو گرم را دارد.، در ابعاد بالابر رستوران باید به این نکته توجه داشت که مسافت کف کابین باید 1 متر مربع و ارتفاع آن 1.2 متر باشد، مدل باز شدن درب کابین می تواند هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی باشد، جنس بدنه و درب باید از جنس استیل گوانیزه باشد. در ضمن مصرف برق این نوع بالابر پایین است.

قیمت بالابر رستوران

هزینه بالابر رستوران با توجه به ابعاد ، جنس و امکانات آن متفاوت است. برای کسب اطلاع از لیست تعرفه های بالابر رستوران می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید. قیمت بالابر رستورانی از نوع هیدرولیکی نسبت با بالابر رستورانی از نوع کششی بیشتر است. البته هزینه بالابرها باتوجه به وزن و نوع ساخت بالابر ها و میزان استیل بودن کابین متفاوت است.

نصب و راه اندازی بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی یکی از انواع بالابر می باشد که با توجه به داشتن مکانیزم هیدرولیکی در حرکت دارای ضریب امنیتی بالایی بوده و یکی از پر فروش ترین انواع بالابر در دنیا می باشد. در بالابرهای هیدرولیکی از نیروی هیدرولیک استفاده می شود، بالابر هیدرولیک را برای انتقال قدرت از جریان سیال پر فشار در لوله ها استفاده می کند. علت طراحی ساده سیستم بالابر هیدرولیک ، استفاده کم از اجزای محرک است که همین طراحی ساده باعث افزایش راندمان بالابر شده است.

از مزیت های استفاده بالابر  های هیدرولیکی می توان به به صرفه بودن از نظر هزینه، درصد خرابی پایین قطعات و اشغال کم فضا، نیاز نداشتن به ساخت موتور خانه اشاره کرد. انواع بالابر هیدرولیک شامل: بالابر هیدرولیکی ویلچر ، بالابر هیدرولیکی صنعتی، بالابر مغازه ، بالابر فروشگاه ، بالابر خانگی ، بالابر هیدرولیکی انبار اشاره کرد. از بالابر هیدرولیک نه تنها برای جابه جایی وسیله ها بلکه برای جابه جایی افراد در مراکز صنعتی و فروشگاها و مغازه ها حتی در منزل نیز استفاده می شود.

کاربردهای بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی به دو دسته کلی تقسیم می شوند، بالابر های نفر بر و بالابرهای باربر. بالابر هیدرولیکی در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد دارد.

 برای حمل کالاها و بارها در فروشگاه ها مناسب است

 به حداقل فضا ناز دارد، عمق چاله و اورهد

 برای حمل نفر در منازل مناسب است

 با برق تک فاز و 3 فاز اجرا می شود

 میزان تخریب بسیار کم

 سرویس و نگهداری در حد کم

 قیمت پایین تعمیرات

قیمت بالابر هیدرولیکی

هزینه ساخت بالابر هیدرولیک بسته به نوع بالابر هیدرولیکی، ابعاد بالابر، ارتفاع بالابر، نوع و قدرت موتور و همچنین محل نصب آن متفاوت خواهد بود. مشتریان محترم می توانید برای اطلاع از قیمت های بالابر هیدرولیک پارس ایمن بالابر با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید، در ضمن شما می توانید از طریق روش های مختلف دیگر مثل ارسال ایمیل، ارسال پیامک، و حتی حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا ضمن استفاده از مشاره رایگان با کارشناسان ما، در صورت نیاز درخواست اعزام کارشناس به محل خود جهت بازدید مکان نصب بالابر نمایید و از خدمات بازدید حضوری رایگان ما نیز استفاده نمایید.

نصب و راه اندازی بالابر وینچی

یکی از انواع بالابر ها، بالابر وینچی می باشد که در جهت حمل و جابه جایی وسایل و کالا کاربرد دارد بالابر وینچی طراحی های مختلفی دارد که هر کدام کاربری مخصوصی دارند و در مکان هایی مثل مغازه، فروشگاه ها و کارخانه ها استفاده می شود. از این نوع بالابر ها در ارتفاعات مختلف استفاده می کنند و ظرفیت باری آن ها  بین 50 کیلوگرم تا 10 تن است.

ساخت و طراحی بالابر وینچی بر طبق مشخصات ارائه شده توسط مشتریان انجام می شود، در صورتی که متقاضی خواهان یکی از مدل های بالابر وینچ برای فروشگاه یا مغازه یا کارخانه خود باشد، در اولین قدم شرکت یکی از تکنسین های خبره خود را به محل مورد نظر اعزام می کند، تکنسین در ابتدا محل نصب بالابر وینچی را بررسی می کند و بعد از اندازه گیری ابعاد محل و طبق مشخصاتی که متقاضی اعلام می کند مثل وزن ، ارتفاع و ابعاد کابین و کفی بالابر شروع به ساخت دستگاه می کند مدت زمان ساخت بالابر 10 روز کاری می باشد. همانطور که گفته شد از این نوع بالابر بیشتر در مکان های بزرگ مثل فروشگاه ها، اماکن تجاری استفاده می کنند به جهت جابه جایی وسایل در بین طبقات و همچنین حمل وسایل کاربرد فروان دارد.

قیمت بالابر وینچی

برای کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه های نصب و راه اندازی بالابر وینچ برقی از طریق تلفن های موجود در سایت ما می توانید به طور مستقیم با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هزینه بالابر های وینچی با توجه به ابعاد، نحوه عملکرد متفاوت است. البته قیمت بالابر وینچی ارتباط مستقیمی به میزان بالا و پایین آمدن ارز دارد.

نصب و راه اندازی بالابر موتور گیربکسی

یکی دیگر از انواع بالابر، بالابر موتور گیربکسی می باشد که از جمله محصولات پر فروش می باشد. بالابر موتور گیربکسی بیشتر برای جابه جایی و حمل بار استفاده می شود چراکه این نوع بالابرها توانایی بالایی در حمل ار دارند ولی از نظر امنیتی به نسبت بالابرهای هیدرولیکی از امنیت کمتری برخوردار می باشند که برای حمل نفرات زیاد مناسب نمی باشد.

قدرت این نوع بالابرها بستگی به موتور گیربکسی هست که روش قرار داده میشه، حتی می توانند قدرتشان در حد بالابر هیدرولیکی برسد. همانطور که گفته شد بالابر موتور گیربکس امنیت کمتری به نسبت بالابر هیدرولیکی دارند و استهلاک بیشتری نیز دارند ولی از نظر قیمتی مناسب تر از نوع هیدرولیکی هستند.

نصب و راه اندازی بالابر خانگی

بالابر خانگی یکی از انواع پر فروش بالابر می باشد که برای ساختمان های مسکونی و منازل استفاده می شود. این مدل بالابر در انواع مختلفی و با کارکرد های متنوعی ارائه می شود.از بالابر خانگی می توان در آپارتمان ها، ویلاها استفاده کرد. برای سهولت راحت تر در بین طبقات خانه های ویلایی می توان از بالابر های خانگی استفاده کرد تا جابجایی وسیله و افراد راحت تر انجام گیرد. با نصب منزل در ساختمان هایی که جلوی درب چندین پله دارند برای کسانایی که توانایی عبور از این پله ها را ندارند مثل سالمندان این امکان را  فراهم می کند تا راحت تر جابه جا شوند.  در آپارتمان هایی که  تعداد طبقات از چهار طبقه به پایین است که عموما آسانسور ندارند می توان از بالابر منزل استفاده کرد.

ابعاد بالابر خانگی

ابعاد بالابر خانگی 1.5 در 1.5 متر مربع است. البته ابعاد بالا بر خانگی باتوجه به محلی که نصب می شود متغیر است کارشناس با اندازه گیری دقیقی که انجام می دهد این ابعاد را محاسبه می کند.

قیمت بالابر خانگی

عوامل مختلفی بر قیمت بالابر خانگی تاثیر می گذارد، براساس ابعاد بالابر خانگی و محلی که قرار است بالابر نصب شود قیمت بالابر منزل متفاوت است، هزینه نصب بالابر منزل و دستمزدی که باید به کارشناس نصب داده شود بر قیمت بالابر نیز تاثیر می گذارد. بالابر اگر هیدرولیکی باشد قیمتش بیشتر است. کابین دار بودن یا بدون کابین بودن بالابر منزل نیز بر قیمت بالابر تاثیر می گذارد.

نصب و راه اندازی بالابر فروشگاهی

بالابر فروشگاهی برای آسان تر و راحت کردن حمل و نقل بین طبقات فروشگاه ها استفاده می شود با کمک این نوع بالابر ها می توانید حجم بیشتری بار را باسرعت بیشتر بدون آسیب رساندن به بار بین طبقات جابه جا کرد. بالابر فروشگاهی از یک الکتروموتور، قرقره و سیم بکسل، گیربکس ، ، شاسی بالابر، ناودانی و میکروسوئیچ ها، تشکیل شده است.

گیربکس و موتور بالابر را بر اساس میزان باری که در یک فروشگاه حمل می کنند طراحی می شود. وزن یک بالابر فروشگاهی معمولشی برابر 300 کیلو می باشد. شاسی بالابر به وسیله قدرت موتور و گیربکس در جهت ناودانی ها جابه جا  می شود و زمانی که به طبقات مورد نظر می رسد کف شاسی به میکروسوئیچ ها  برخورد می کند، برق موتور قطع شده و شاسی در امتداد طبقه مورد نظر می ایستد. اگر در بالابر از دو تا  میکروسوئیچ استفاده شود، امنیت بیشتر می شود.

قیمت بالابر فروشگاهی

قیمت بالابر به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا به نوع بالابر انتخابی و قطعات استفاده شده، ابعاد بالابر، نوع موتور، میزان قدرت موتور و محلی که بالابر نصب می شود همه و همه در هزینه بالابر تاثیر می گذارند، به همین علت لیست قیمت بالابر از انواع بالابر ها وجود دارد که می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد قیمت و نصب و راه اندازی بالابر با شرکت های لیفت تماس بگیرید.

نصب و راه اندازی بالابر مغازه

امروزه در مکان های مختلف استفاده از بالابر رواج پیدا کرده است، انواع مختلفی از بالابر در بازار  وجود دارد بالابر ساختمانی، بالابر مغازه ، بالابر منزل، بالابر هایی که در فروشگاه ها و کارخانه ها کاربرد دارند. بالابر ها را باتوجه به عملکردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند بالابر ها را باتوجه به ظرفیت، ارتفاع و فشار که قرار است متحمل شود انتخاب می کنند. یکی از انواع پر طرفدار بالابر، آسانسور مغازه ای است که پرفروش ترین نوع بالابر نیز است. از بالابر مغازه برای حمل و جابه جا کردن کالا و افراد در بین طبقه های مختلف استفاده می کنند. این بالابر مغازه از نظر امنیت ضریب امنیتی بالایی دارد.

قیمت بالابر مغازه ای

بالابر مغازه هیدرو لیکی باشد یا کششی یا زنجیری بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد. ظرفیت و ابعاد و نوع موتور (میزان قدرت) یک بالابر بروی قیمت آن تاثیر دارد، حتی محلی که بالابر باید نصب شود نیز تاثیر بر روی قیمت دارد. جهت اطلاع از قیمت های انواع بالابر شرکت های لیفت با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته تا ضمن اطلاع از تعرفه ها و قیمت های ما و همچنین ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید به شما عزیزان، جهت بازدید حضوری از محل نیز هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

راه اندازی و نصب بالابر انبار

پرکاربرد ترین نوع بالابرهای صنعتی بالابر انبار می باشد. یکی از بهترین مکانیزم ها برای بالابر انبار، بالابر آکاردئونی می باشد، عمر این بالابر ها طولانی و سازه فولادی بالابر انبار قدرت تحمل وزن بار زیاد را دارد. این قیچی های هیدرولیکی در ابعاد مختلفی ساخته می شوند. ظرفیت های پر استفاده در انبار ها ۱۵۰۰ کیلوگرم می باشد. در شرکت ها وگارکاه ها و مراکز صنعتی جهت جابجایی اجناس و کالاها به طبقات دیگر از بالابر انباری استفاده می شود تا بتوانند سرعت بیشتری در جابجایی کالا ها داشته باشند.

برای ساخت بالابر انبار معمولا از بالابر های هیدرولیکی یا بالابرهای دوبل هیدرولیک استفاده میشه، به این صورت که جک ها روبروی هم قرار می گیرند تا بالابر دارای قدرت بسیار بالایی باشد، این نوع بالابر ها دارای کفی های بزرگتری به نسبت دیگر بالابر ها برخوردارند تا بتوانند بار بیشتری را حمل کنند و معمولا هم برای ظرفیت بین 500 کیلوگرم تا 1 تن از این نوع بالابر ها استفاده می شود.

قیمت بالابر انبار

هزینه ساخت و نصب بالابر انبار به عوامل مختلفی بستگی دارد، با توجه به ابعاد بالابر، نوع بالابر (هیدرولیکی یا وینچی)، قدرت موتور و جک های استفاده شده، ابعاد کفی بالابر ، ارتفاع بالابر، محلی که بالابر نصب می شود و… قیمت بالابر انبارداری متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد انواع بالابر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در این رابطه صحبت نمایید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 20:38

در این مطلب قصد داریم تا شما را با سطح ph  انواع آب آشامیدنی آشنا کنیم و ببینیم کدام نوع از آب مناسب شماست ، با ما همراه باشید :

 pH چیست؟

شما ممکن است کلمه “pH” را برای توصیف کیفیت آب آشامیدنی شنیده باشید ، اما آیا می دانید معنی آن چیست؟

pH اندازه گیری ذرات با بار الکتریکی در یک ماده است. برای اینکه تشخیص دهیم این ماده چقدر اسیدی یا قلیایی است. مقیاس pH از 0 تا 14 متغیر است:

آب اسیدی دارای pH پایین تر از 7 است. اسیدی ترین مواد دارای pH برابر با 0 هستند. اسید باتری در این طبقه قرار می گیرد.

آب قلیایی pH 8 یا بالاتر دارد. بیشترین مواد قلیایی مانند چاودار دارای pH 14 می باشد.

آب خالص دارای pH 7 است و “خنثی” به حساب می آید زیرا هیچ کیفیت اسیدی ندارد.

سطح pH آب آشامیدنی باید چند باشد؟ . آب قلیایی . خرید آب قلیایی

چه اندازه از pH برای نوشیدن آب بی خطر است؟

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) وظیفه نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی عمومی در سراسر ایالات متحده را بر عهده دارد. در مطالعه ای بیان داشت pH کیفیتی نیست که تحت نظارت EPA باشد زیرا این یک کیفیت زیبایی شناسی آب محسوب می شود. با این حال ، آژانس توصیه می کند که تأمین کنندگان آب شرب شهری ، آب مورد نیاز خود را با pH 6.5 تا 8.5 حفظ کنند.

pH در حال تغییر یا ناایمن به چه معنی است؟

pH آب شیرین بسته به الگوهای آب و هوا ، فعالیت انسان و فرآیندهای طبیعی در سراسر جهان متفاوت است.

آب با pH بسیار پایین یا زیاد می تواند نشانه آلودگی شیمیایی یا فلزات سنگین باشد.

آبی که در محدوده pH از 6.5 تا 8.5 قرار می گیرد ، به خصوص اگر قلیایی باشد آب ایمن است. با این حال ، آب بسیار قلیایی که از حد استاندارد بالاتر باشد می تواند بو و مزه ناخوشایندی داشته باشد و همچنین می تواند به لوله کشی ها و وسایل حمل آب آسیب برساند.

آب اسیدی با pH کمتر از 6.5 به احتمال زیاد در معرض آلاینده ها قرار گرفته و نوشیدن آن برای سلامتی مضر است. همچنین می تواند لوله های فلزی را خراب کند (حل کند).

بسیاری از تأمین کنندگان آب شهری به طور داوطلبانه میزان pH آب خود را برای نظارت بر آلاینده ها آزمایش می کنند ، که ممکن است با تغییر pH مشخص شود. هنگامی که آلاینده ها وجود دارند ، شرکت های آب با استفاده از آب خود را تصفیه می کنند تا دوباره از نوشیدن آن اطمینان حاصل شود.

سطح pH معمولی در آبهای مختلف

میزان آب شیر متفاوت است. به طور معمول در حدود 7.5
آب اسمز معکوس مقطر 5 تا 7
آبهای بطری مشترک 6.5 تا 7.5
آبهای بطری شده با علامت قلیایی 8 تا 9
آب اقیانوس حدود 8
باران اسیدی 5 تا 5.5

آب قلیایی : یک روند جدید در آب آشامیدنی

آب قلیایی طی چند سال گذشته به یک انتخاب محبوب در آب آشامیدنی تبدیل شده است. برخی افراد می گویند نوشیدن آب کمی قلیایی – با pH بین 8 تا 9 – می تواند سلامتی شما را بهبود بخشد. آنها می گویند ممکن است باعث می شود روند پیری کاهش پیدا کند. همینطور pH باعث می شود بدن در وضعیت سالم تری قرار بگیرد و بیماری مزمن مانند سرطان را مسدود کند.

اما مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد آب قلیایی ممکن است به نفع سلامتی افراد با شرایط پزشکی خاص باشد ، مانند:

ریفلاکس اسید (2012 مطالعه منبع معتبر)

فشار خون بالا ، دیابت و کلسترول بالا (مطالعه 2001)

آب قلیایی ، الکترولیز زیاد نیز ممکن است بعد از کم آبی بدن ناشی از ورزش مفید باشد.

آزمایش pH در خانه

اما اگر توجه داشته باشید که شیر آب و لوله های شما به رنگ زنگ قرمز ، سفید یا آبی زنگ خورده است ، ممکن است بخواهید به تنهایی قدم های خود را بردارید. این تغییر رنگ – و همچنین هر گونه تغییر رنگ آب آشامیدنی شما – نشانه ای از خوردگی ناشی از آب اسیدی است. لوله های خورده باید توسط یک لوله کش حرفه ای مورد بازرسی قرار گیرند و در صورت لزوم تعویض شوند.

آزمایش pH آب آشامیدنی شما در خانه بسیار ساده و ارزان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کیت تست خانگی است. این کیت را می توانید از تمام داروخانه ها خریداری کنید.

خرید آب قلیایی لوکساب به صورت آنلاین

آب قلیایی لوکساب به عنوان اولین و تنها آب قلیایی در ایران اقدام به تولید آب قلیایی با دانش روز دنیا و جدیدترن دستگاه های تولید آب قلیایی نموده است، شرکت لوکساب امکان خرید آب قلیایی را به صورت آنلاین نیز فراهم آورده است. شما برای خرید آب قلیایی  صورت آنلاین به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 20:37

انرژی خورشیدی منحصر به فردترین منبع انرژی تجدید پذیر در جهان است و منبع اصلی تمامی انرژی‌های موجود در زمین به شمار می‌آید. این انرژی به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌تواند به اشکال دیگر انرژی تبدیل شود. با توجه به محدود بودن منابع سوخت فسیلی و مشکلات ناشی از احتراق این سوخت‌ها مانند آلودگی روز افزون هوا، استفاده از فناوری‌های خورشیدی مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته و در حال حاضر کشورهای زیادی وجود دارند که به دنبال استفاده از نور خورشید به طرق مختلف هستند تا از آن به عنوان مثال برق تولید کنند. در ایران با توجه به شرایط جغرافیایی آبگرمکن های خورشیدی در انواع مختلف تولید شده حال می خواهیم بدانیم آبگرمکن خورشیدی ایرانی بهتر است یا خارجی؟ برای گرفتن پاسخ با ما همراه باشید.

مزایای آبگرمکن خورشیدی ایرانی

ایران در زمینه ساخت آبگرمکن خورشید یبسیار موفق عمل کرده است . هر کجا که نیاز به آبگرمکن داشته باشد می‌توان از این سیستم استفاده کرد. آبگرمکن خورشیدی که حمل و نصب سریعی دارد بدون مصرف گاز، برق و یا هر انرژی دیگر کار می‌کن.

همچنین این آبگرمکن قابلیت کارکرد تا دمای ۳۵ – درجه سانتیگراد در زمستان بدون یخ زدگی را دارد و می‌تواند بیش از ۹۵ درصد انرژی دریافتی از خورشید را جذب کند.

آبگرمکن خورشیدی ایرانی قابل اتصال به سیستم تأمین آب گرم موجود اعم از آبگرمکن دیواری، پکیج و موتورخانه است.

این محصول طرح تاییدیه از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران را دارا می باشد

آبگرمکن  خورشیدی ایرانی، قابلیت گرم کردن آب تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد در تابستان و ۴۰ درجه سانتیگراد در زمستان در مناطق کوهستانی را دارد.

آبگرمکن خورشیدی ایرانی قابلیت گرم کردن آب تا دمای ۱۰۰ درجه سانتیگراد در تابستان و ۶۰ درجه سانتیگراد در زمستان در مناطق گرمسیری را دارا می باشد که یکی از مزایای مهم آن بشمار می رود.

در صورت ابری بودن شرایط جوی، آبگرمکن  تولید ایران می‌تواند به برق متصل شود و گرما تولید کند.

یکی دیگر از مزایای آبگرمکن خورشیدی ایرانی این است که  قابلیت اتصال مستقیم به آب لوله کشی را دارد و این سیستم مناسب برای استفاده در منازل و مجتمع‌های مسکونی، باغ و ویلا، هتل‌ها و رستوران‌ها، مساجد، مراکز صنعتی، دامداری‌ها و مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و کلیه مکان‌هایی که نیاز به آب گرم دارند، می باشد

آبگرمکن خورشیدی ایرانی بهتراست یا خارجی ؟

 

آبگرمکن خورشیدی ایرانی بهتراست یا خارجی ؟

آبگرمکن خورشیدی ایرانی چگونه کار می کند؟

برای استفاده از آبگرمکن خورشیدی ایرانی ، آب لوله کشی به آبگرمکن خورشیدی وصل شده تا ۴۰ درجه سانتیگراد گرم می‌شود و به موتورخانه یا پکیج یا آبگرمکن دیواری یا زمینی وصل شده و توسط آنها دمای مورد نیاز تأمین شده و به سرویس‌ها هدایت می‌شود.باید خاطر نشان کرد تاکنون این آبگرمکن در برخی گلخانه‌ها، مدارس، مساجد و منازل مسکونی، استخرها نصب شده و آزمایش خود را بخوبی نشان داده و افراد از این سیستم ایرانی رضایت کامل را داشته اند.

آبگرمکن خورشیدی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

عمر مفید آبگرمکنی که ایرانیان طراحی کرده‌اند بالای ۲۰ سال و گارانتی دو ساله است؛ همچنین این سیستم قابلیت رقابت با نمونه‌های تولیدی خارجی را دارد. و به جرات می توان گفت رقیب قدری برای نمونه های خارجی بشمار می رود که به حمایت مصرف کنندگان ایرانی از این محصول می توانیم به درجه خود کفایی برسیم و از واردات آبگرمکن های خارجی جلوگیری کرده و با سرمایه گذاری در تولید این نوع کالا در کشور باعث اشتغالزایی افراد نیازمند کار شویم.

با توجه به قیمت بالای نمونه های خارجی آبگرمکن خورشیدی می توان از نمونه ایرانی آن که در مقایسه با کیفیت با نمونه خارجی آن چیز یکم ندارد استفاده کرد و هزینه گزافی بابت خرید آبگرمکن خارجی نپرداخت. با خرید کالای ایرانی پشتیبان اقتصاد کشورمان باشیم. همچنین آبگرمکن های ایرانی به نسبت خارجی آن برای نگهداری استهلاکی ندارد و نیاز به بازدید دوره ای دارند. با توجه به اینکه کشور در شرایط تحریم بسر می برد با خراب شدن قطعات آبگرمکن خورشیدی خارجی نمی توان از گارانتی آن استفاده کرد و تعویض قطعات انجام داد در صورتیکه شما با خرید آبگرمکن خورشیدی ایرانی از دو سال گارانتی کامل این سیستم بهره  مند خواهید شد.

دلایل استفاده از آبگرمکن های خورشیدی ایرانی

حفاظت محیط زیست

جلوگیری از افزایش گرمای کره زمین

ذخیره منابع انرژی تجدید ناپذیر

کاهش هزینه های انرژی گرمایی

افزایش ضریب اطمینان و ایمنی

کاربرد آسان و راحت

دسترسی همیشگی به منبع انرژی

آبگرمکن خورشیدی ایرانی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

1. مخزن جمع آوری

2. عایق پشم شیشه

3. لوله های مسی

4. قاب از جنس فولاد ضد زنگ

5. لوله جذب کننده انرژی خورشید

6. لوله های انتقال حرارت (لوله گرمایی)

استهلاک ، تعمیر و نگهداری آبگرمکن ایرانی به چه صورت است؟

چون قطعات مکانیکی – الکتریکی و الکترونیکی در آن بکار نرفته استهلاکی ندارد .برای کارایی هر چه بیشتر بهتر است پس از بارش برف یا جمع شدن غبار روی سطح کلکتور ها تمیز شود .

لوله های شیشه ای  آبگرمکن خورشیدی در اثر یخ زدگی نمی ترکد؟

هرگز آبگرمکن خورشیدی در مقابل یخ زدگی ضمانت مادام العمردارد.

چگونه آبگرمگن خورشیدی ایرانی در هزینه ها صرفه جویی می کند؟

با نصب آبگرمکن خورشیدی ایرانی شش ماه از سال میتوانید کاملا موتور خانه یا پکیج را خاموش کنید در شش ماه دیگر هم بین 50 تا 70درصد صرفه جویی در مصرف گاز خواهید داشت بگذارید قبض گاز شما را خورشید بپردازد! ضمناً طول عمر سیستم گرمایش شما افزایش میابد .

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 20:36

تصفیه آب آشامیدنی همیشه یکی از مهمترین دغدغه های بشر امروز بوده است. رشد جمعیت و توسعه صنایع مختلف ، آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد و از این میان آلودگی آب یکی از مهمترین نگرانی هاست.در یک وضعیت اضطراری داشتن آب تمیز ضروریست. به طور متوسط هر فرد در طول یک روز نیاز به ۳٫۸ لیتر آب برای زنده ماندن دارد. بعد از یک فاجعه مانند سیل، زلزله و.. ممکن است آب آلوده شود. در شرایطی که شما به بطری آب یا سیستم های تصفیه آب صنعتی دسترسی ندارید می توانید خودتان در خانه آب را تصفیه کنید. در این مقاله نحوه تصفیه آب آشامیدنی با لوازم ابتدایی را با ما بیاموزید.

خرید آب .نحوه تصفیه آب آشامیدنی با لوازم ابتدایی

نحوه تصفیه آب آشامیدنی با لوازم ابتدایی

آموزش ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی ساده

هر روزه ما با آب سروکار داریم و آب جزئی تفکیک ناپذیر از زندگی ماست. مسلما کیفیت آب در سلامتی ما نقش مهمی را ایفا می کند. امروزه دستگاه های تصفیه متنوعی در بازار وجود دارد که شاید هر کسی توان خرید آن را نداشته باشد. شما با ۳ روش ضد عفونی، فیلتراسیون و تقطیر که در ادامه توضیح خواهیم داد می توانید برای خود دستگاه تصفیه آب خانگی بسازید. نحوه کار بسیار ساده است پس حتما از عهده آن بر خواهید آمد.

نحوه تصفیه آب آشامیدنی با لوازم ابتدایی

برای تصفیه آب شما به یک ظرف تمیز نیاز دارید. ظرف شما باید دارای درب باشد و به طور محکم بسته شود. علاوه بر این به چند عدد بطری برای نگهداری آب نیز نیاز دارید. شما می توانید از بطری نوشابه استفاده کنید اما از بطری شیر یا آب میوه نمی توانید استفاده کنید چونکه قند موجود در شیر باعث رشد باکتری در آب می شود. بطری ها را تمیز بشوئید و با 1 قاشق چای خوری کلر ضدعفونی کنید.

ضدعفونی کردن آب بیشتر میکروارگانیسم ها را می کشد اما فلزات سنگین، نمک ها و مواد شیمیایی دیگر را از بین نمی برد. قبل از اینکه آب خود را تصفیه کنید آن را از طریق پارچه رد کنید تا از آلودگی ها کاسته شود. شما همچنین می توانید آب خود را چند ساعت قبل از تصفیه در بطری بریزید تا ذرات سنگین ته نشین شوند و از آب بالای بطری برای تفیه آب استفاده کنید.

آب ژاول میکروارگانیسم های موجود در آب را می کشد و از آب ژاول هایی استفاده کنید که حاوی 5٫25 تا 6 درصد هیپوکلریت سدیم است. آب ژاول باید حاوی هیچ پاک کننده یا مواد شیمیایی دیگری نباشد. 16 قطره را به 3٫8 لیتر آب اضافه کنید و قاطی کنید و بگذارید 30 دقیقه بجوشد. اگر آب بوی خاصی می دهد آنرا 15 دقیقه دیگر بجوشانید.

ساخت دستگاه تصفیه آب با انرژی خورشیدی

اگر شما نمی توانید آب را بجوشانید یا آب ژاول ندارید می توانید از نور خورشید برای ضدعفونی کردن آب استفاده کنید. تمام چیزی که شما نیاز دارید بطری های نوشابه درب دار است. بطری ها را با آب پر کند و درب آن را محکم ببندید و حداقل 6 ساعت جلوی نور مستقیم خورشید قرار دهید. این روش فقط برای بطری های PET کار می کند.

ساخت فیلتر آب با زغال چوب و بیولوژیکی

  • فیلتر کردن آب از طریق یک پارچه می تواند خاک و ذراتی که در آب وجود دارد را حذف کند. فیلتر کردن آب از طریق پارچه تنها اولین مرحله فرآیند تصفیه آب است و با فیلتر کردن نمی توان ادعا کرد که آب کاملا برای نوشیدن تمیز و آماده است.
  • شما می توانید یک فیلتر زغال چوب ساده ایجاد کنید که فرآیند تصفیه زمین را تقلید می کند. شما به بطری نوشابه خالی، ماسه، زغال چوب نیاز دارید. شما می توانید فیلتر فعال زغال چوب را از فروشگاه های لوازم آکواریوم خریداری کنید.
  • برای ساخت فیلتر زغال چوب بطری های نوشابه خود را نصف کنید و نیمی از آن را در داخل نیمه پایینی قرار دهید. یک حوله کاغذی را در گردن بطری قرار دهید و بعد مواد فیلتر خود را اضافه کنید. ماسه را ابتدا بریزید بعد یک لایه زغال چوب بریزید و فیلتر خود را با یک لایه دیگر ماسه کامل کنید. ماسه آلاینده های موجود در آب را حذف می کند و زغال چوب، سموم و مواد شیمیایی را حذف می کند و باعث بهتر شدن طعم آب می شود.
  • الان از فیلتر آب خود را رد کنید؛ آب به آرامی از بالا به پایین حرکت می کند شما ممکن است مجبور شوید چند بار آب خود را فیلتر کنید تا آب آشامیدنی تمیزی دریافت کنید. ممکن است زغال چوب رنگ آب را تغییر دهد اما نگران نباشید این به شما آسیبی نمی زند.
  • پس از فیلتر کردن، آب را ضد عفونی کنید تا ویروس ها و باکتری های باقی مانده از بین بروند. که می توانید از روش بالا برای این کار استفاده کنید. علاوه براین شما می توانید از قرص های ضد عفونی کننده آب با دی اکسید کلرا برای ضد عفونی کردن آب استفاده کنید.

 تصفیه آب به روش سنتی

جوشاندن : از سال ها پیش ، جوشاندن روشی برای ضدعفونی کردن و از بین بردن میکروارگانیزم های آب بوده است. جوشاندن اگر به مدت کافی باشد ، می تواند بسیاری از باکتری ها را از بین ببرد ، اما نه همه آنها را ! بسیاری از باکتری ها در اولین لحظات کشته می شوند اما برای کشته شدن بقیه نیاز به زمان بیشتری هست.

اشکالات روش جوشاندن آب برای ضدعفونی کردن آن:

  • برای جوشاندن اندکی آب ، به مقدار زیادی سوخت و انرژی و همچنین تجهیزات نیاز است.
  • آب بلافاصله پس از جوشاندن قابل استفاده نیست و نیاز به سرد شدن دارد.
  • در حین جوشاندن و همچنین سرد شدن آب ، مقداری از آب تبخیر شده و هدر می رود.
  • آلاینده ها و ذرات محلول در آب ، با جوشاندن نه تنها از بین نمی روند بلکه با این روش آب تغلیظ هم می شود. لذا این روش فقط برای ضدعفونی کردن مناسب است نه تصفیه کامل آب و حذف آلاینده هایی نظیر نیترات و سرب.
  • جوشاندن آلاینده های شیمیایی نظیر کلر را از بین نمی برد بلکه با وجود کلر در آب جوش ، آب طعم ماندگی و کهنگی نیز به خود می گیرد.

خرید آب غنی شده با اکسیژن اکساب بهترین هدیه برای سلامت خانواده

اکساب شاپ در حال حاضر توانایی ارسال محصول  آب غنی شده با  اکسیژن اکساب به نمایندگی های سراسر کشور را دارد. جهت ثبت سفارش آب غنی شده با اکسیژن اکساب ، تماس با اکساب شاپ در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر می‌باشد.

اکساب شاپ برای مشتریان عزیز 10 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته و ارسال درب منزل شما بدون هیچ هزینه ایی می  باشد. اکساب سفارش های مشتریان عزیز را طی یک روز کاری ارسال می کند . آب غنی شده با اکسیژن اکساب وظیفه خود میداند در هر زمان باکس هایی که بیش از ۶ ماه از تاریخ تولید آنها گذشته باشد و یا ناقص باشند را به صورت رایگان تعویض کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 20:35

یونولیت (Jonulite) در ایران بنام پلاستوفوم، یونولیت و آکاسیف شناخته می‌شود که نام اصلی آن پلی‌استیرن انبساطی یا EPS است. در بسیاری از کشورهای آمریکا شمالی این محصول با نام استایروفوم (Styrofoam) شناخته می‌شود. یونولیت ماده ای سبک و متخلخل و معمولاً سفید که در بسته بندی و عایق کاری کاربرد دارد در بعضی مواقع به آن فیبر سفید نیز می گویند. اما در حقیقت یونولیت نوعی پلیمر سفید رنگ و عایق رطوبت و صدا و دما است که از فرایندهای پتروشیمی تهیه می‌شود. از این محصول در ساخت سقف و دیوار استفاده می شود . در این مقاله به بیان تفاوت یونولیت سقفی با یونولیت دیواری می پردازیم.

موارد مصرف یونولیت در ساختمان

  • برای تولید بلوک‌های پلاستوفوم سقفی به منظور استفاده به عنوان عایق صوتی و حرارتی در ساختمان‌ها و مکان‌های مختلف.
  • عایق برودتی در سردخانه‌ها و یخچالهای صنعتی.
  • ساخت انواع فوم‌های بسته بندی و انواع یخدان و ترموس
  • استفاده از ورق های پلاستوفومی تا ابعاد ۱۰۰*۲۰۰ سانتیمتر و ضخامتهای گوناگون از ۴ تا ۱۰۰۰ میلیمتر به عنوان زمینه Background انواع تابلوها مانند تابلوی اعلانات و یا بسیاری از مصارف گوناگون دیگر.
  • ورق در ضخامت های گوناگون و یا دانه های فوم (گرانول) جهت ساخت اشكال ، انواع طرح ها و حروف فارسی و انگلیسی، ساخت ماكت ، تهیه تابلوهای تبلیغاتی و تزئینی و به عنوان فوم ریخته گری و فوم گُل‌سازی كه در درس حرفه‌وفن دوره راهنمایی تحصیلی خواهران و برادران و همچنین برخی رشته های كار و دانش دوره متوسطه استفاده های فراوان دارد.
  • استفاده از ورق پلاستوفوم به عنوان عایق ساختمان و بلوك های سقفی پلاستوفومی به عنوان جایگزین بلوک های سیمانی یا سفالی در صنعت ساختمان. عایق بودن در مقابل آب و رطوبت .
تفاوت یونولیت سقفی با یونولیت دیواری

 

تفاوت یونولیت سقفی با یونولیت دیواری

تفاوت یونولیت سقفی با یونولیت دیواری

یونولیت سقفی استاندارد نام محصولی است که در سال های اخیر بعنوان قالب بتن در سقف های دال یک طرفه یا اصطلاحا تیرچه بلوک مورد استفاده قرار میگیرد از این محصول بشکل مکعب مستطیل با ابعاد ۲۵*۵۰*۲۰۰ مورد استفاده قرار میگیرد و دانسیته آن ۱۲ می باشد.

وزن یونولیت سقفی تولید شده بر اساس دانسیته یونولیت مشخص می گردد. با توجه به قیمت مواد اولیه یونولیت و قیمت محصول نهایی تولید شده کارخانه های یونولیت ، دانسیته یونولیت بین ۷ الی ۸ کیلوگرم بر متر مکعب بیشتر نمی باشد در صورتی که بعضی تولید کنندگان برای جذب مشتری تولیدات خود را دانسیته ۱۰ معرفی می کنند . در این صورت وزن یونولیت تیرچه سفالی نباید کمتر از ۲ کیلو گرم باشد.

یونولیت های مصرفی باید دارای تاییدیه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و همچنین نشان استاندارد را نیز دارا باشند. یکی دیگر از تفاوت های یونولیت سقفی و دیواری ضخامت آنها می باشد.همچنین این دو نوع محصول در قیمت نیز باه تفاوت دارند و یونولیت سقفی گران تر بفروش می رسد. ابعاد یونلیت سقفی نیز با یونولیت دیواری دارای تفاوت بسیاری می باشد.

در بعضی شرایط برای مصارف گوناگون ممکن است که یونولیت را برای دیوار استفاده کنیم. خاصیت صدا گیربودن یا اصطلاحا(اکوستیک) ، خاصیت ضد ضربه بودن ، جلوگیری از ضربه در سالن هایی ورزشی، قابل شستشو بودن و انتی باکتریال بودن در کنار زیبایی دلیل استفاده یونولیت یا فوم برای دیوار می باشد. استفاده از یونولیت به صورت های زیر برای دیوار مرسوم است:

  • دیوار پوش فوم
  • فوم دیواری تزیینی
  • فوم دیوارپوش
  • یونولیت دیواری dpanel3

در هنگام خرید یونولیت دقت کنید که بلوک ها باید دارای ظاهر سالم و یکپارچه باشند. سطح بلوک باید نسبتاً صاف باشد و بین دانه های پلی استایرن فاصله مشخص ظاهری وجود نداشته باشد. لازم است تا نام تولید کننده، کندسوز بودن محصول، حداقل چگالی و اندازه های طول، عرض و ضخامت بلوک بر روی تمام بلوک های تولیدی کارخانه حک یا چاپ یا برچسب شده باشد.

مزایای استفاده از یونولیت

استفاده از یونولیت سبب می‌شود مصرف آهن و فولاد کاهش پیدا کند.

یونولیت در برابر زلزله مقاومت بسیار بالایی دارد.

حمل و نقل و استفاده از یونولیت بسیار آسان است. چرا که وزن سبکی دارد.

کاهش حجم بتن از دیگر مزایای استفاده از این محصول است.

در برابر صوت و حرارت عایق بسیار خوبی در مقایسه با محصولات دیگر است.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خریدیونولیت, قیمت یونولیت, مزایای استفاده از یونولیت, یونولیت, یونولیت در ساختمان, یونولیت ساختمانی, یونولیت سقفی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 225 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 20:33

وقتی که منو برای راه اندازی فست فود خود انتخاب می کنید، مسلما می خواهید لیستی از غذاهاییتهیه کنید که نه تنها خوشمزه و مقرون به صرفه هستند، بلکه نسبت به رقبای شما متفاوت و چشمگیر همباشند و یکی از مهم ترین سوال از خودتان این باشد: منوی مناسب برای راه اندازی فست فود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در این مقاله شما را برای داشتن یک منوی خوب برای راه اندازی فست فود راهنمایی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. برای آن که مطمئن شوید منویتان برای مشتریان منحصربفرد است، شما باید درباره آخرین ترندهای فست فود تحقیق کنید و گزینه های جانبی یا متنوع غیر از آن ها پیدا کنید. شما هم چنین می توانید از شرکای تجاری یا خانواده و بستگان خود کمک بگیرید.

منوی مناسب برای راه اندازی فست فود باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

طراحی منوی فست فود یکی از اصلی ترین موارد مورد نیاز هر فست فودی می باشد. ما در این بخش با توجه به مطالعات میدانی انجام شده در سراسر ایران اول نسبت به سلیقه های موجود در منطقه ای که فست فود در حال راه اندازی است سپس نسبت به سطح و توان مالی و توان خرید همسایگان در منطقه نسبت به طراحی منوی مورد نیاز اقدام می نماییم. طراحی منو ها به شکلی حرفه ای انجام خواهد شد تا بتوان با قیمت تمام شده پایین و مواد اولیه کمتر منو را تهیه نمود.

منوی مناسب برای راه اندازی فست فود . راه اندازی فست فود

 

منوی مناسب برای راه اندازی فست فود

انتخاب نوع منو فست فود

آیتمی را انتخاب کنید که هم با ذائقه همه بخواند و هم در عین حال منحصربفرد باشد. برای مثال، اگر میخواهید یک فروشگاه برگر راه بیاندازید، انواع برگر وجود دارد که برای فروش مناسب هستند مثلا همبرگر، چیزبرگر، برگر سالمون با چاشنی فلفل قرمز بریانی شده، برگر مرغ با انواع فلفل و مواردی از این دست.

سیاست های قیمت گذاری منو فست فود

قیمت هایتان باید برای مشتری مقرون به صرفه باشد. اگر رستوران باربیکیوی شما در محله ای قرار دارد که تاکیدش بر منوهای خانوادگی است، یک منوی اسپشال تخفیف دار را در کار خود قرار دهید تا خانواده هابتوانند غذاهای بسته بندی شده را با قیمت های پایین تر خریداری کنند. یا اگر رستوران غذاهای دریایی سرخ شده شما در نزدیکی دبیرستان ها یا دانشگاه ها قرار دارد، تخفیف دانش آموزی و دانشجویی برای آیتم های خاصی از منوی خود قرار دهید.

توضیح مختصر در منو فست فود

درباره غذاهای خود توضیحات جزئی و خاص ارائه دهید. اگر مثلا غذای چینی می فروشید و از عنوان اصلی غذاهای چینی در منوی خود استفاده می کنید، جزئیات کامل را نیز ینویسید تا مشتریان متوجه شوند درون غذای شما چه موادی وجود دارد. هم چنین اگر سالادهایی دارید که بعضا ناآشنا هستند، برای آن ها هم یکتوصیف مختصر مفید قرار دهید.

گذاشتن تصاویر غذا در منو

تصاویر غذاهای خود را در منو قرار دهید. برای مثال، اگر شما یک منوی خاص گیاهخواری در کنار منوی گوشتی معمولی خود دارید، چند عکس از آن غذاهای وجترینی نیز در منو بگذارید.

انتخاب عنوان های جذاب برای غذاها

از عنوان های جذاب استفاده کنید، توجه به محتوا و کلماتی که در منو به کار می برید به سود شما خواهد بود.

بزرگ نمایی غذاهای دارای تخفیف

اگر برخی از غذاها به صورت رایگان و یا دارای تخفیف ویژه ای هستند، منو را به نحوی چیدمان کنید که چنین ویژگی ای کاملا در معرض دید مشتری باشد.

طراحی منو را فراموش نکنید!

یک نکته ی بسیار مهم در خصوص طراحی منو غذایی رستوران؛ توجه به رنگ ها و طرح ها، و نحوه ی چیدمان بخش های مختلف منو می باشد که با رعایت کردن آن مهر تاییدی بر آگاهی و حرفه ای بودن خود در این زمینه زده اید.

انتخاب غذای ویژه سرآشپز

در این زمینه توجه به نکات روانشناسی و تحلیل احساس ها بسیار مهم می باشد. باید به این موضوع توجه کنید که چه گزینه ای چه تاثیری روی مخاطب می گذارد؛ برای مثال محبوب ترین غذا ها را شناسایی کنید. بهترین و خوشمزه ترین غذایی که در رستوران شما طبخ می شود را تعیین کنید. اگر غذاهای سنتی هم ارائه می دهید، آن ها را مد نظر داشته باشید.

ارائه غذاهای با کیفیت

رستوران های فست فود نیز منو های متفاوتی دارند. به عنوان مثال برخی از فست فود های کوچک تنها به فروش فلافل می پردازند و یا برخی از آنها به فروش پیتزا یا ساندویچ های سرد می پردازند. هر کدام را که انتخاب می کنید این را در ذهن داشته باشید که باید یک غذای با کیفیت ارائه کنید در غیر این صورت مشتری برای بار دوم به شما مراجعه نخواهد کرد و در آخر ورشکست می شوید.

نکته مهم در راه اندازی فست فود

در صورتی که تا حالا تجربه کار در یک رستوران یا حتی راه اندازی یک فست فود را نداشته اید، احتمالا تصور درستی از شرایط کاری یک رستوران فست فود ندارید. حجم کاری در رستوران های فست فود معمولا بسیار سنگین است. پس خود را برای یک کار پر رفت و آمد آماده کنید. در این را حتما با افراد با تجربه مشورت کنید. و توجه داشته باشید تجهیزات فست فود نقش مهمی در تولید و کیفیت غذاها دارند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 234 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 23:13

آیا شما بین راه اندازی یک فروشگاهی فیزیکی و یک فروشگاه اینترنتی گیر کرده اید؟ آیا نمی توانید هنوز تصمیم بگیرید که برای فروشگاه فیزیکی و محصولات خود یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید؟ ما در سورنا به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. بنابراین ما در این مقاله به تجزیه و تحلیل فروشگاه اینترنتی می پردازیم. اگر می خواهید تجارت خود را با آرامش خاطر شروع کنید که قطعا انتخاب با شما خواهد بود ، فقط لطفا بعد از خواندن این مقاله تصمیم بگیرید که آیا مایل به طراحی سایت فروشگاهی هستید یا نه:

مزایای فروشگاه های آنلاین در مقابل فروشگاه های فیزیکی

به طور کلی ، فروشگاه های آنلاین نسبت به مغازه ها هزینه بسیار کمتری برای راه‌اندازی و فعالیت دارند. البته هزینه های دیگری هم وجود دارد: میزبانی وب سایت ، ثبت دامنه وب ، بازاریابی دیجیتال و هزینه پلتفرم (در صورت فروش از طریق یک پلتفرم مانند Shopify یا Etsy). همچنین ممکن است شما نیاز داشته باشید از مواردی مانند توسعه وب سایت ، ایجاد مارک ، استراتژی بازاریابی ، عکاسی و نوشتن نسخه برون سپاری کنید.

در سایت فروشگاهی صفحه کلید نماد چرخ دستی خرید است . بازار خرده فروشی آنلاین کاملاً رونق دارد. در واقع ، تقریباً بیش از نیمی از مصرف کنندگان  در انگلستان ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند (منبع: Empathy.co ، 2018) و مطمئناً نمی توانیم آنها را مقصر بدانیم. در زندگی شلوغ و مدرن ما ، خرید آنلاین یک تجمل واقعی است. اگر چیزی وجود داشته باشد ، احتمالاً می توانید آن را بصورت آنلاین بخرید و مستقیماً به درب خود تحویل دهید.

طبق گفته شرکت RetailMeNot ، فروش از طریق اینترنت چیزی جز رشد ندارد. اگر رشد اروپا حدود 20٪ باشد ، طبق اعلام کمیسیون ملی بازارها و رقابت ، اسپانیا از این عدد فراتر می رود. در سه ماهه اول سال 2016 ، فروش از طریق تجارت الکترونیکی نسبت به سال گذشته حدود 22 درصد افزایش یافته است. میخواهی بدانید چرا؟

دلایل را برای شما بیان خواهیم کرد.

1. فروشگاه شما برای جهانیان همیشه باز است

یکی از مهمترین مزایای داشتن یک تجارت آنلاین این است که موانع جسمی را برطرف می کنید. مشتری شما به تعداد افرادی که از خیابان شما عبور می کنند یا تعداد بروشورهایی که به صندوق های پستی تحویل داده اید بستگی ندارد. شما با طراحی سایت فروشگاهی از طریق اینترنت می توانید به دنیا محصول خود را بفروشید.

2. هر روز مشتریان جدیدی خواهید داشت

آیا تاکنون مسافرت کرده اید و آرزو کرده اید که مغازه ای باورنکردنی که کشف کرده اید در شهر شما باشد؟

فقط با یک تجارت محلی می توانید مشتریانی را که به فروشگاه شما می آیند جذب کنید. با اینترنت ، مهم نیست که مشتریان در کجا قرار دارند ، فقط مهم است که محصول شما چقدر خوب باشد.

3. گزینه های فروش جدید

طراحی سایت فروشگاهی یک گزینه جذاب برای شروع یک تجارت جدید و برای کسانی است که در حال حاضر یک شرکت تأسیس کرده اند.

اگر یک مغازه دارید ، سایت فروشگاهی به شما امکان می دهد خطوط جدیدی از محصولات را باز کرده و جریان های درآمد خود را متنوع کنید بدون اینکه سرمایه گذاری بزرگی انجام دهید. به یاد داشته باشید که نکته اصلی پیدا کردن ارائه دهنده خوب است.

4. شما در سایت فروشگاهی هزینه های پایین تری دارید

در اینجا شکی نیست ، هزینه های افتتاح یک فروشگاه آنلاین بسیار کمتر از آن است که اگر مجبور به باز کردن یک تجارت محلی هستید.

5. بدون برنامه نیستید

یکی از مهمترین معایب فروشگاه های فیزیکی در مقابل تجارت الکترونیکی این است.هیچ تعطیلات یا اوقات تعطیلی ندارید ، تجارت شما 365 روز در سال ، 24 ساعت شبانه روز کار می کند.

6. سرریزهای کم در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

اگر محصول شما به بازار کاملاً جدید است یا اولین بار در خرده فروشی است ، شروع به صورت آنلاین روشی عالی برای انجام برخی معاملات آزمایشی در یک محیط نسبتاً کم فشار است.

7. از لحاظ جغرافیایی محدود نیست

یک فروشگاه فیزیکی که به صورت آنلاین نمی فروشد ، از نظر جغرافیایی بسیار محدود است. حتی اگر آنها یک محصول بسیار مطلوب و بودجه بازاریابی زیادی داشته باشند ، آنها هنوز هم افراد را در شعاع فیزیکی خاصی جذب می کنند. با این حال ، شرکت هایی که به صورت آنلاین تجارت می کنند می توانند از فروش تا آنجا که دوست دارند یک منطقه جغرافیایی گسترده استفاده کنند – رسیدن به کشور یا حتی در سطح جهانی!

8. فروشگاه آنلاین شما 24 ساعت باز است

اکثر فروشگاه های آنلاین شامل سفارشات و پردازش پرداخت کاملاً خودکار هستند و این امکان را برای شما فراهم می آورد که مشتریان در صورت مناسب بودن آنها اقدام به خرید کنند. خرید آنلاین بهترین راحتی برای خرده فروشان و مشتریان است. مشتریان می توانند هر وقت دوست دارند ، مرور و خرید کنند ، و مالک کسب و کار لزوماً برای پردازش خریدها بلافاصله همه چیز را رها نمی کند (همانطور که باید با مشتری حضور فیزیکی داشته باشد). نه شما و نه مشتری متعهد به تعیین ساعت کار نیستید – یا محدود شده است.

به هر حال ، تحقیقات انجام شده توسط هفته خرده فروشی درمانی در سال 2017 بیان داشت که دوشنبه ها محبوب ترین روزها برای خرید آنلاین هستند مخصوصا در ساعت های حدود 1 و 8 عصر.

9. به روزرسانی ها و پیشنهادات انعطاف پذیر

یک فروشگاه آنلاین می تواند به صورت دلخواه و بدون هیچ هزینه ای بروزرسانی شود. مواردی مانند اضافه کردن خطوط جدید محصول ، سازماندهی مجدد فروشگاه شما یا تنظیم فروش می تواند بلافاصله عملی شود.

فروشگاه آنلاین را با یک فروشگاه فیزیکی مقایسه کنید که احتمالاً مجبور هستید از قبل برای انتشار محصولات جدید و رویدادهای فروش برنامه ریزی کنید. تهیه منابع چاپی داخل فروشگاه ، تهیه اتاق در کف مغازه برای ارائه کالاهای جدید یا تخفیفان و تبلیغات در نشریات محلی. اما فروشگاه آنلاین اصلا این دردسر ها را ندارد.

10. دسترسی به تجزیه و تحلیل فروش و مشتری ها در طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاه های آنلاین (و در واقع بیشتر وب سایت ها) شما را قادر می سازد به تعداد زیادی از اطلاعات استفاده مانند:

وب سایت شما در چه ساعات روز / هفته / ماه محبوب ترین است
بازدیدهای شما از کجا انجام می شود (به عنوان مثال ، جستجو ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات پولی و غیره)
از لحاظ جغرافیایی جایی که سایت شما محبوب ترین است
کدام محصولات و صفحات محبوب ترین هستند
چه ساعاتی از روز / هفته / ماه بیشترین سوالات / سفارشات را دریافت می کنید
… و خیلی بیشتر!

قابل درک است که از این اطلاعات می تواند برای تقویت استراتژی بازاریابی شما استفاده شود ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا افراد با سلیقه ها و عادات مشابه را با کارایی بیشتری هدف قرار دهید. ابزارهای رایگان مانند Google Analytics برای هر شرکتی که دارای وب سایت است ، ارزشمند است

11. شما می توانید خیلی چیزها و خدمات را آنلاین بفروشید!

صرف نظر از پیشنهاد شما و مخاطبان خود ، می توانید بصورت آنلاین بفروشید. این که آیا شما محصولات فیزیکی ، کتابهای الکترونیکی ، دوره ها ، خدمات یا مشاوره را می فروشید ، به شکلی وجود دارد که بتوانید سفارشات و پرداختها را بصورت الکترونیکی پردازش کنید (حتی اگر نیاز به ارائه خدمات جسمی داشته باشید که به فروش می رسد).

و اگر چیزی را می فروشید که می تواند بصورت خودکار و دیجیتالی مانند کتاب الکترونیکی یا دوره آنلاین تحویل داده شود ، می توانید آن را برای کار در پس زمینه با حداقل ورودی بگذارید!

12. محصولات جدید و خاص خود را راحت تر بفروشید

اگر محصول شما به نوعی غیر متعارف است ، فروش آنلاین ممکن است موثرترین روش برای انجام کار باشد. هنگامی که افراد به دنبال چیز غیر معمول یا خاص هستند فقط آن را به صورت آنلاین می توانند بفروشند

13. صرف بازاریابی کارآمد

مطمئناً تکیه بر تبلیغات دیجیتال می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات چاپی باشد. تبلیغات با هر کلیک ، به جای تکیه بر تبلیغات فیزیکی کمتر هدفمند مانند تراکت یا قرار دادن آگهی در یک روزنامه، در حدود هدف قرار دادن مشتریان بالقوه اثبات شده به صورت آنلاین است. همچنین می توانید مستقیماً نتیجه مستقیم یک کار چاپی مانند کار کردن با ROI خود را سخت تر کنید. با این حال ، مبارزات PPC کاملاً دیجیتالی است و به شما دسترسی زیادی به داده های استفاده را می دهد.

مشروط بر اینکه شما یک لیست مشترک مشترک با ایمیل GDPR داشته باشید ، می توانید از طریق ابزاری مانند MailChimp ایمیل های بازاریابی انبوه را به راحتی و ارزان ارسال کنید. ارسال ایمیل انبوه به 1000 گیرنده به مراتب ارزان تر از ارسال 1000 پیام بازاریابی از طریق پست است. بازاریابی ایمیل شما را قادر می سازد داده های استفاده را نیز تجزیه و تحلیل کنید (مانند نرخ باز و کلیک).

14. هیچکدام از دردسرهای موجود در مواجهه با مشتری را نخواهید داشت

بهره برداری از اماکن عمومی می تواند در بهترین زمان ها مشکل باشد. نه تنها باید بهترین تجربه ای خوشایند و خوش بینانه برای بازدید کنندگان ایجاد کنید ، بلکه باید برای سرگردانی های بالقوه ، مغازه داران و حتی خشونت های احتمالی نیز آماده شوید. موضوع بهداشت و ایمنی مشتری نیز باید در نظر گرفته شود.

با این حال ، هنگامی که شما مشاغل کاملاً آنلاین را اداره می کنید ، مکان شما می تواند کاملاً محدود به عموم مردم باشد. به طور طبیعی ، شما هنوز هم باید برای هر پرسنلی محیطی امن و پذیرایی فراهم کنید ، اما نگرانی هایی که با نقش ها و محل های عمومی روبروست ، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

15 . راحت تر خرید می کنید و میفروشید

تجارت الکترونیک برای بسیاری از افراد در جهان به دلیل سهولت و راحتی ، به یکی از راههای ارجح خرید تبدیل می شود زیرا آنها از طریق اینترنت خود لذت می برند. به آنها مجاز است در هر ساعت از شبانه روز محصولات یا خدمات خود را از خانه خریداری کنند.

بهترین چیز در مورد آن خرید گزینه هایی است که سریع ، راحت و کاربر پسند با امکان انتقال وجوه به صورت آنلاین باشد. با توجه به راحتی آن ، مصرف کنندگان می توانند با جستجوی محصولات خود به راحتی و خرید آنلاین ، مقدار زیادی از وقت و همچنین پول خود را پس انداز کنند.

16 . کاتالوگ محصولات خود را آنلاین ارائه دهید

مصرف کنندگان همچنین می توانند توضیحات و جزئیات را از کاتالوگ محصولات آنلاین دریافت کنند.از طریق اطلاعات ، مشتریان و چشم اندازهای شما تصمیم می گیرند محصولات شما را خریداری کنند یا خیر.

17 . جذب مشتریان جدید با دید موتور جستجو

همانطور که همه ما می دانیم که خرده فروشی کالاهای فیزیکی با نام تجاری و روابط اداره می شود. اما ، خرده فروشی آنلاین نیز با ترافیکی که از موتورهای جستجو حاصل می شود ارزیابی می شود. برای مشتریان ، پیروی از پیوندی در نتایج موتور جستجو و فرود در وب سایت تجارت الکترونیکی که هرگز از آنها نشنیده اید ، بسیار مرسوم است.

18. اطلاعات گارانتی شرکت

مهم نیست که آیا شما به دنبال انتخاب اطلاعات گارانتی همراه با توضیحات محصول و داده های اطلاعاتی یا تهیه آن از طریق سبد خرید تجارت الکترونیک هستید ، لازم است اطمینان حاصل کنید که مشتریان باید از شرایط و ضوابط مهمی که با خرید آنها در ارتباط است آگاه باشند.

19 . کاهش هزینه های مدیریت موجودی

با فروشگاه آنلاین، تأمین کنندگان می توانند هزینه های مدیریت موجودی کالاهای خود را کاهش دهند تا بتوانند با استفاده از سیستم مدیریت مبتنی بر وب ، مدیریت موجودی را خودکار کنند. بطور غیر مستقیم ، آنها می توانند هزینه های عملیاتی خود را پس انداز کنند.

20. به علایق و عادت مشتریان دست می یابید

بهترین کار این است که خرده فروشان تجارت الکترونیکی می توانند به راحتی توجه عادتها و علایق خرید مصرف کنندگان را نسبت به خدمات و محصولات ارائه شده خود به نیازهای مصرف کنندگان داشته باشند. با تأمین نیازهای مداوم آنها ، می توانید رابطه مداوم خود را با آنها بهبود بخشید و روابط طولانی مدت برقرار کنید.

21. صلاحیت فروش آنلاین را کسب کرده اید

برای معاملات تجاری مؤثر ، تجارت الکترونیکی روشی کارآمد و شایسته است. هزینه راه اندازی در مقایسه با گسترش مشاغل خود با مکان های فیزیکی بسیار کم است. برای راه اندازی یک تجارت آنلاین نسبت به فروشگاه فیزیکی ، و مجوزهای بسیار کمی لازم است. شما می توانید با استفاده از کارمندان کمتری برای انجام کارهایی مانند صورتحساب مشتریان ، مدیریت موجودی و موارد دیگر ، درآمد زیادی را پس انداز کنید.

22. به مشتریان عزیز اجازه دهید محصولات شما را بفروشند:

با بررسی های بسیاری از مشتریان و رتبه بندی محصولات ، می توانید فروش خود را به راحتی افزایش دهید زیرا مشتریان جدید دریافتند محصولات شما خوب و کارآمد هستند. اطمینان حاصل کنید که شما توصیفات ، بررسی ها و رتبه بندی محصولات خود را ذکر کرده اید ، زیرا این موارد می تواند به مشتریان جدید شما در خرید محصولات شما کمک کند.

23. فروش محصولات در سراسر جهان:

اگر در حال کار کردن یک فروشگاه فیزیکی هستید ، این محدودیت در محدوده جغرافیایی شما امکان پذیر خواهد بود ، اما با داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، می توانید محصولات و خدمات خود را در سراسر جهان به فروش برسانید. کل دنیا زمین بازی شماست ، جایی که شما می توانید طیف وسیعی از محصولات خود را بدون محدودیت جغرافیایی بفروشید. علاوه بر این ، محدودیت باقی مانده از جغرافیا توسط تجارت الکترونیکی که به عنوان تجارت سیار نیز شناخته می شود ، حل شده است.

24. فروشگاه آنلاین اقتصادی تر است

اکنون ، دیگر لازم نیست که پول خود را در فروشگاه فیزیکی ، بیمه یا زیرساخت ها سرمایه گذاری کنید ، زیرا ایده ای خارق العاده ، محصولات بی نظیر و وب سایت با طراحی مناسب برای دستیابی به مشتریان گرانبهای شما برای فروش محصولات و خدمات شما است. می توان گفت که این امر تجارت الکترونیکی را بسیار اقتصادی تر و معقول تر می کند.

25. افزایش آگاهی از برند با طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی می تواند در جذب مشتری جدید کمک کند ، بنابراین برای مشاغل تجارت الکترونیکی برای تقویت آگاهی از برند خود در بازار مفید خواهد بود. ایجاد صفحاتی که می توانند توسط خزنده های موتورهای جستجو نمایه شوند یکی از بهترین راه ها برای بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت شما و افزایش مخاطبان هدف در سایت شما است.

26. کاهش هزینه ها با طراحی سایت فروشگاهی

یکی از موارد مثبت در مورد فروش آنلاین این است که می توانید هزینه های تجارت خود را کاهش دهید.

در زیر برخی از هزینه هایی که با انتخاب تجارت الکترونیک می توانید کاهش دهید:

هزینه تبلیغات و بازاریابی: اگر تجارت الکترونیک را انتخاب می کنید ، لازم نیست پول خود را صرف تبلیغات و بازاریابی کنید. با این حال ، ترافیک موتورهای جستجوگرهای وگل ، ترافیک رسانه های اجتماعی و پرداخت به ازای هر کلیک برخی از کانال های تبلیغاتی هستند که مقرون به صرفه هستند.

پرسنل: اتوماسیون کاملی از چک ، صورتحساب ، مدیریت موجودی ، پرداخت و نوع دیگر هزینه های عملیاتی ، تعداد کل کارمندان مورد نیاز برای انجام تجارت الکترونیکی خود را پایین می آورد.

هزینه سفر را از بین ببرید: اکنون ، مشتریان برای رسیدن به فروشگاه های مورد نظر خود مجبور نیستند مسافت های طولانی را طی کنند زیرا سایت های فروشگاهی به آنها امکان می دهد در هر زمان و بدون مسافرت از فروشگاه الکترونیکی بازدید کنند. با چند کلیک ماوس ، مشتریان می توانند خرید خود را انجام دهند و تجربه خرید فوق العاده ای داشته باشند.

چرا فروش آنلاین بسیار محبوب است؟ چگونه یک وب سایت فروشگاهی می تواند فروش شما را افزایش دهد؟

با افزایش نیاز صنعت تجارت الکترونیک ، هر تاجر به دنبال ایجاد فروشگاه اینترنتی است که بتواند طیف وسیعی از محصولات و خدمات خود را بفروشد. با انتخاب تجارت الکترونیک می توانید مزایای زیادی کسب کنید زیرا دامنه گسترده ای از مزایا را به خرده فروشان و بازرگانان می دهد.

تجارت الکترونیکی همچنین به عنوان تجارت الکترونیکی نیز شناخته می شود که شامل خرید و فروش محصولات یا خدمات از طریق سیستم های الکترونیکی مانند شبکه های رایانه ای و اینترنت می باشد. در این دنیای مدرن فناوری ، تجارت الکترونیک برای بسیاری از مشاغل به گزینه ای بسیار مهم تبدیل شده است زیرا شرکت های زیادی وجود دارند که علاقه مند به توسعه فروشگاه های آنلاین خود هستند.

با افزایش تقاضا برای خرید آنلاین ، بیشتر و بیشتر مشاغل در حال حرکت به سمت فروشگاه الکترونیکی هستند. در ایالات متحده ، بیش از 60٪ مردم به راحتی در خانه خود کالاهای آنلاین خریداری می کنند و این رقم دائما در حال افزایش است. با در نظر گرفتن این درصد ، می توان گفت که تجارت الکترونیکی به دلیل طیف کاملی از مزایایی که هر صنعت عمودی می تواند از آن برخوردار باشد ، به طرز چشمگیری در حال گسترش است.

امروزه تجارت الکترونیکی روش کاری شرکت ها را متحول کرده است. اکنون ، مصرف کنندگان می توانند تقریباً هر چیزی را به صورت آنلاین و 24 ساعته خریداری کنند و یک تجربه خرید نهایی را کسب کنند

هرچه می خواهید بفروشید ، اگر امروز وب سایت ندارید بهتر است عجله کنید! مشتریان بالقوه همیشه در جستجوی آنچه به صورت آنلاین ارائه می دهند هستند ، و بدون داشتن وب سایت ، ممکن است شما آنها را به سمت رقبای خود هدایت کنید.

اما صرف نظر از آنچه می خواهید تجارت خود به صورت آنلاین انجام دهد ، شرکت طراحی سایت سورنا می تواند به رویای شما را به واقعیت تبدیل کند. خدمات جامع توسعه وب سایت ما از مشاغل متفاوت دقیقاً مانند شما در تمام کشور پشتیبانی می کند تا به صورت آنلاین هم بفروشید و هم سود کنید.

اگر در حال حاضر یک وب سایت فروشگاهی دارید اما احساس می کنید به خوبی پیشرفت نکرده اید بهتر کار بهینه سازی و سئو سایت و همچنین بازاریابی آن را به ما بسپارید ما شما را به همه جهان معرفی میکنیم.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 220 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 23:11

انتخاب مبلمان اداری بسیار سخت است و باید به گونه ای باشد که کاملا متناسب با محیط کار شما باشد. انتخاب یک فضای اداری مناسب، یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید بگیرید.در اینجاست که شما شروع به جستجو و زیر و بم تمام مجلات و سایت های فروشگاهی را در آورده اید و تمام تلاش خود را می کنید که با هزینه معقول بهترین مبلمان اداری را برای دفتر کار خود تهیه کنید.در نهایت به این نتیجه رسیده اید که چقدر انتخاب مبلمان اداری متناسب و هماهنگ سخت می باشد. اصلا نگران نباشید زمانی که شما در خانه و یا محل کار هستید ما راهنمای شما در خرید خواهیم بود. کافیست با فروشگاه اینترنتی وی چوب تماس بگیرید.

چه اطلاعاتی  باید در زمان  خرید مبلمان اداری بدانیم

اولا اینکه باید با دقت انتخاب کنید چراکه احتمالا حداقل شش روز در هفته از ساعت 9 تا 5 را باید در دفتر کارتان بگذرانید. انتخاب میز یا صندلی کارمندی نادرست می تواند ویرانگر باشد. ثانیا، باید بودجه خودتان را هم در نظر بگیرید، زیرا کیفیت اغلب با قیمت بالا همراه است؛ تعادل برقرار کردن بین این دو جنبه می تواند کاملا چالش برانگیز باشد.

اندازه و شکل محیط کار جدید خود را بررسی کنید و تمامی لوازم خود را با دقت نگاه کنید و ببینید که کدام یک از این لوازم با محیط کار جدید متناسب است آیا فضای کافی برای باز کردن کشو ها و درهای آن وجود دارد؟ آیا شما و کارکنان تان می توانید به آسانی و راحت در اطراف آن جا شوید؟

علاوه بر زیبایی محیط کار و مبلمان اداری حتما به کاربردی آن دقت نمایید و بی جهت لوازم بلا استفاده را با خود نبرید یا خریداری نکنید.کارآمد و موثر بودن مبلمان قطعا بیشتر به نفع تان خواهد.آیا میز شما فضای کافی برای ذخیره سازی فایل ها دارد؟ آیا مبلمان شما ویژگی چند کاربردی بودن هم دارد؟

اطلاعات در مورد قیمت مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری بسیار مهم است نیازی نیست وقتی تازه به دفتر کار جدید خود می روید هزینه های اضافی زیادی برای خرید مبلمان اداری نمایید انتخاب یک مبلمان ارزان خیلی وسوسه انگیز است. اما دست نگه دارید و فکر کنید کیفیت بالا اغلب گران تر است، و حتی اگر مبلمان عالی به نظر برسد، باز هم باید کیفیت پرداخت ها را هم در نظر بگیرید. به دنبال مبلمان اداری با کیفیت بالا بروید که مقرون به صرفه و با دوام هم باشد.

ارگونومی بودن مبلمان را حتما در نظر بگیرید و فقط به ظاهر آن توجه نکیند. بعضی صندلی های اداری باعث خستگی مفرط شما می شوند. سرمایه گذاری در ارگونومی نه تنها ضرر ندارد بلکه برای بهره وری و رفاه کلی کارکنان و کارمندان شما مناسب هم است.

راحتی در دفتر کار خود را در اولویت قرار دهید چون شما و کارکنانتان هر روز باید نیم یاز زندگی خود را در آنجا سپری کنید شما نباید این اشتباه را مرتکب شوید: راحتی فضای کار درست مثل ارگونومی ارزش سرمایه گذاری را دارد، چون کیفیت کار شما و کارکنان تان را تحت تاثیر قرار می دهد

اطلاعات مهم در انتخاب  مبلمان اداری برای فضاهای اداری مختلف

انتخاب  مبلمان اداری برای فضاهای اداری مختلف با توجه به مقدار فضای در دسترس و نوع چیدمان می تواند بسیار متفاوت باشد. برای انتخاب مناسب یک ست مبل اداری  و یا صندلی اداری تک می توانید با دسترسی به اطلاعات مناسب درخصوص مبل های اداری موجود در بازار که به وسیله تولید کنندگان مختلف عرضه می شوند و مقایسه میان آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را بر اساس محل استفاده ، نوع کاربری مورد انتظار،  سبک دکوراسیون فضای مورد نظر و بودجه اختصاص داده شده انتخاب کنید. در وی چوب برندهای معتبر مبلمان اداری انواع مبل اداری خود را با طرح و رنگ های متفاوت عرضه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب با گردآوری انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی تمام نیازهای شما را برای یک خرید ایده آل با هر قیمت و بودجه ای فراهم می آورد.

تمام کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی وی چوب دارای ضمانت و گارانتی هستند و همچنین در صورت معیوب بودن قابلیت مرجوع را نیز دارند. برخی از کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب دارای ارسال رایگان نیز می باشند.

خرید مبلمان اداری

فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری وی چوب به پشتوانه تجربه 35 ساله مدیران خود در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری طراحی و پیاده سازی شده است . شما با اعتماد به پشتوانه تجربه مدیران این شرکت ، میتوانید بهترین کالاها از برندهای مختلف در دسته بندی های متنوع بررسی و خرید کنید . بهترین محصولات مبلمان  اداری  و صندلی مدیریتی و صندلی کنفرانس ، تجهیزات آموزشی را بررسی نمایید و سفارش دهید تا در اسرع وقت ، به محل شما، ارسال شود .

ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 23:10

در مورد تفاوت نمای کامپوزیت و نمای فایبرسمنت برد می توانیم بگوییم هردوی این‌ها دارای کیفیت شبیه به هم است اما باید متذکر شد کسانی که سمنت برد را برای سازه خود انتخاب می‌کنند از نظر هزینه برای آنها بسیار مقرون به صرفه می باشد در حالی‌که کامپوزیت یک نمای گران قیمت است. در صورتی که سرعت اجرای فایبر سمنت بردها بر روی سازه ها از کامپوزیت ها سریع تر می باشد .همچنین سمنت برد نمایی است که به‌شدت فضای خانه را صمیمی، زیبا و طبیعی می‌کند، در حالیکه کامپوزیت، نمای مخصوص اداره یا بیمارستان است. فایبر سمنت‌ برد ها در مقایسه با کالاهای دیگر از وزن پایین‌تری برخوردار بوده و نسبت به صدا عایق‌تر هستند .با ما همراه باشید تا باهم به مقایسه کیفیت فایبر سمنت برد نسبت به نمای کامپوزیت بپردازیم.

فایبر سمنت برد . مقایسه کیفیت فایبر سمنت برد نسبت به نمای کامپوزیت

 

مقایسه کیفیت فایبر سمنت برد نسبت به نمای کامپوزیت

نمای فایبر سمنت برد بهتر است یا نمای کامپوزیت

  • نمای کامپوزیت اگر از نوع ضد آتش آن نباشد بسیار خطرناک است و توصیه نمی شود و از نظر زیبایی نیز نمی توان آن را در رده بالایی قرار داد کامپوزیت به دلیل حس صنعتی بودن آن بیشتر مناسب ساختمان های اداری و تجاری می باشد و کمتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • استفاده از این محصول در نزدیکی دریا به دلیل تغییراتی که بر روی رنگ بوجود می آید توصیه نمی گردد.یکی از نماهایی که در کشور ما به تازگی وارد صنعت ساختمان شده است ، فایبرسمنت یا سمنت برد است که که به دلیل خاصیت انعطاف پذیری آن بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است و در معماری می تواند پاسخگوی طرح های بلند پروازانه باشد.
  • فایبر سمنت برد از نظر کیفیتی به دلیل استحکام ومقاومت بالایی که دارد نسبت به کامپوزیت ارجح می باشد و بسیاری از پیمانکاران نما بر این امر اعتقاد دارند که کیفیت فایبر سمنت بد بعنوان یکی از مصالح نوین با دیگر متریال ها قابل مقایسه نمی باشد.
  • در تفاوت کیفیت فایبر سمنت برد و نمای کامپوزیت می توانیم به این نکته اشاره کنیم که فایبر سمنت در تمامی شرایط جوی قابل استفاده می باشد و در برابر هوای سرد و بارانی و هم در هوای گرم دارای مقاومت بالایی می باشد و کاربرد فراوانر در صنعت ساختمان سازی دارد.بد نیست بدانید که استفاده از فایبر سمنت بعنوان یک عایق آتش است در صورتی که برخی از فایبر سمنت بردها این خاصیت را ندارند و قابل اشتعال می باشند.
  • همچنین فایبر سمنت برد نسبت به کامپوزیت عایق مناسب تری در برابر گرما و سرما می باشد که با اجرای نمای کامپوزیت این امر محقق نمی شود.داشتن نمایی که عملکرد حرارتی خوبی داشته باشد مستقیماً مصرف انرژی را تحت تأثیر قرار می‌دهد لذا در نمای ساختمان، استفاده از مصالحی که ضریب انتقال حرارتی کمتری دارند، باید مورد توجه قرار گیرد. و نمای ساختمان بعنوان محافظی برای آن ساختمان می باشد.
  • عایق بودن نسبت به صوت یکی از ویژگی های بارز فایبر سمنت برد است که آن را از نمای کامپوزیت متمایز کرده است.نمای ساختمان می‌تواند به عنوان یک عایق صوتی ایده‌ال و مناسب عمل کند. توجه به این ویژگی به خصوص برای ساختمان‌هایی که در شهرهای بزرگ صنعتی و تجاری و یا در کنار مسیر گذراصلی واقع شده‌اند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.
  • زیبایی نما و کیفیت بالای آن با اجرای نمای سمنت برد یکی از دلایلی هست که پیمانکار نما از این متریال در پروژه نماکاری خود  از آن استفاده می کند در حالی که ورقه های کامپوزیت حالت خشک و بی روحی به ساختمان می دهند. نما صورت ظاهر و منظره خارجی هر ساختمان است و پوششی مخفی و به دور از انتظار عموم نیست. نما همواره مورد توجه عموم قرار می‌گیرد، لذا زیبایی جزء جدایی‌ناپذیر هر نما می‌باشد. همچنین زیبایی و چگونگی نما معرف هنر و کیفیت کار مهندس معمار و طراح ساختمان نیز می‌باشد.
  • کاهش اتلاف انرژی یکی دیگر از کیفییت های غیر قابل انکار ورقه های فایبر سمنت برد می باشد. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم می‌شود سپس چهارچوب یا اسکلت نگه‌دارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم می‌باشد، به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگه‌دارنده قرار گیرد. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی می‌باشد لذا این سیستم نقش به‌سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد.

    نصب فایبر سمنت برد آسانتر است یا کامپوزیت؟

    آسانی اجرا نمای فایبر سمنت برد برای ساختمان‌های مرتفع نسبت به کامپوزیت : اجرای سیستم فایبر سمنت برد به دلیل عدم استفاده از ملات، در قسمت‌های مرتفع ساختمان بسیار سریع‌ تر و آسان‌ تر از سایر نماها مانند نمای کامپوزیت می‌باشد. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبت‌های دوره‌ای به خصوص در ساختمان‌های مرتفع وجود دارد و این سیستم برای خانه‌های مسکونی کم ارتفاع، بسیار کم هزینه است و معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 23:09

آلودگی هوا این روزها به بلای جان بیشتر شهروندان ایرانی و به ویژه پایتخت نشینان تبدیل شده است. خوب است تا این بار با روی آوردن به فناوری‌های روز خود را برای مقابله با این معضل همیشگی تجهیز کنیم. یکی از راههای کاهش آلودگی هوا استفاده از فیلتر هوا می باشد که در دامه مقاله به این مطلب می پردازیم که فیلتر هوا چگونه به کاهش آلودگی کمک میکند؟

فیلتر هوا چگونه به کاهش آلودگی کمک میکند؟

یکی از کارآمدترین دستگاه‌ها برای از بین بردن ذرات معلق موجود در هوا، فیلتر هوا هستند. یک فیلتر کیسه‌ای معمولی شامل تعدادی کیسه باریک و آویخته است که هرکدام چیزی در حدود ۲۵ سانتی‌متر قطر دارند. هوای آلوده از طریق فن‌هایی در پایین محوطه بزرگی که این کیسه‌ها در آن قرار گرفته‌اند به سمت بالا فرستاده می‌شود. ذرات معلق در کیسه‌های فیلتر به دام می‌افتند در حالی که هوای تمیز از داخل کیسه‌ها عبور کرده و از بالای فیلتر خارج می‌شود.

یک فیلترهوا گرد و غبار می‌تواند نزدیک به ۱۰۰ درصد ذراتی به کوچکی ۱ میکرومتر و بخش عمده‌ای از ذرات ۰٫۰۱میکرومتری را از بین ببرد.اخیرا محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فیلترهایی را برای بهینه‌سازی احتراق موتورهای خودرو عرضه کردند که کاربردی شدن آن‌ها موجب کاهش آلودگی‌های هوا خواهد شد.

فیلتر هوا .فیلتر هوا چگونه به کاهش آلودگی کمک میکند؟

 

فیلتر هوا چگونه به کاهش آلودگی کمک میکند؟

هدف از فیلتر هوا چیست؟

هدف اصلی یک فیلتر هوای خودرو، فیلتر کردن و تمیز کردن هوای خارج است تا قبل از این که به یک موتور خودرو سوار شود و همراه با سوخت برای احتراق تولید شود.
ذرات آلاینده بسیار زیادی درون هوا هستند که می توانند به خیلی از اجزای موتور آسیب برسانند و آنها را دچار فرسایش نمایند. سوپاپ ها، یاتاقان ها، رینگ های پیستون و همچنین بدنه سیلندرها از قطعاتی هستند که به راحتی مورد فرسایش قرار می گیرند. این ذراتی که باعث آسیب به موتور می شوند عبارتند از گرد و غبار موجود در هوا، دوده، گرده، رطوبت و خیلی از ذرات مضر دیگر. فیلتر هوای خودرو هم همین وظیفه را دارد یعنی از ورود این ذرات به داخل موتور و اجزای آن جلوگیری به عمل می آورد.

نقش فیلتر هوا در کاهش آلودگی چیست؟

فیلتر هوای کابین خودرو وسیله‌ای برای تصفیه ذرات گرفته شده از هوای ورودی مدخل سیستم تهویه خودروی شماست. این ابزار به بهبود کیفیت و تصفیه هوای داخل خودرو از هرگونه آلایندگی و ناپاکی کمک می‌کند. بیشتر فیلتر هوا ها ساخته شده از کاغذ (الیاف ) پلیسه دار هستند که کاربرد مختلفی در انواع مختلف فیلتر مدیا ها دارند. بعضی از آنها ترکیبی از پنبه و کاغذ می‌باشند ، در حالی که بقیه شبیه فیلتر هوای سیستم مکش خودرو و اساسا بیشتر شبیه کوچک شده کاغذ فیلتر می‌باشند . بعضی از آنها هم به شکل فیلتر پنبه ای در کارتریج قرار دارند.

چرا فیلتر هوا بخریم؟

وقتی شما در صدد خرید فیلتر هوای کابین خودرو هستید درواقع شما برای بهبود کیفیت هوای تنفسی داخل کابین خودرو برای خودتان و مسافرانتان این کار را انجام داده اید. فیلتر هوای کابین به عنوان بخش مهمی از عمکرد کیربگس خودرو و امنیت خودرو نیست. رانندگان میتوانند فیلتر هوای سبز که پایداری بیشتری دارند خریداری کنند و خرید فیلتر هوای سبز در واقه توجه به تنفس سرنشینان خودرو می‌باشد.

شاید برای بسیاری این اتفاق افتاده است که زمانی که سیستم تهویه خودر را روشن می‌کنند در فصل گرما در فضای خودرو بوی نامطبوعی از کولر خودر به مشام می‌رسد، یکی از اجزا سیستم تهویه(Hvac) خودرو های جدید که معمولا جزء موارد تعویضی در دوره های سرویس و نگهداری خودرو محسوب می‌گردد ، فیلتر هوای کابین خودرو می‌باشد.
هوای ورودی به کابین خودرو از طریق سیستم تهویه مطبوع و بخاری توسط این قطعه فیلتر گردیده و از ورود ذرات ، گرد و غبار و سایر محرک های تنفسی به داخل کابین جلوگیری نموده وباعث می‌شود که حداکثر میزان هوای تمیز با کمترین آلودگی و صدا از دریچه های ورودی داشبورد وارد کابین گردد.

صاحبان چه خودروهایی باید بیشتر به فکر فیلتر هوا باشند؟

خودروهایی که در شهرهای پر ترددی همانند تهران و گاها در ترافیک های شهری ساعت ها می‌مانند، تعویض تعویض فیلتر هوای کابین جزء موارد اصلی در طی دور های نگهداری از خودر به شمار می‌رود که نه تنها در بهبود و گردش سیستم تهویه کمک می‌کند بلکه در بهبود کیفیت گردش هوای خودرو نیز موثر می‌باشد.

ارتباط فیلتر هوای خودرو و مصرف بنزین و سوخت و کاهش آلودگی

یکی از نکاتی که متخصصین خودرو و همچنین تعمیرکاران همواره به آن اشاره می کنند مصرف بالای بنزین در صورت استفاده از فیلتر هوای کثیف می باشد. و حتی به دلیل قیمت بالای سوخت خودرو ، از نظر اقتصادی، تعویض فیلتر هوای خودرو بسیار به صرفه می باشد ضمن اینکه از برزو آسیب به خودرو هم جلوگیری می شود. در صورت کثیف بودن فیلتر هوا و شرایط نامساعد آن، میزان مصرف سوخت هم افزایش می یابد و باعث افزایش شاخص های آلایندگی در محیط زیست خواهد شد. و در حقیقت با تعویض فیلتر هوا خودرو می توانید به کاهش مصرف سوخت خودرو و کاهش آلودگی هوا کمک کنید.

در آخر باید بگوییم استفاده از فیلتر هوای کثیف و بی کیفیت باعث بالا بردن میزان مصرف سوخت و افزایش آلودگی هوا به دلیل سوخت خودرو می باشد که با تعویض بموقع فیلتر هوا و تمیز  نگه داشتن آن می توان به کاهش آلودگی هوا کمک کرد و برای داشتن هوایی پاک نقش مهمی را ایفا کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 482 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 23:07

همانطور که می دانید فنگ شویی یک علم ثابت شده برای جذب انرژی مثبت و دفع انرژی منفی می باشد. بسیاری از افراد با توجه به خواص این علم علاقه مند شدند تا طبق دستورالعمل های فنگ شویی برای به جریان انداختن انرژی چی در خانه خود دست بکار شده. اگر شما به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید در ا ین مقاله با ما همراه باشید تا شمارا برای جذب انرژی مثبت در خانه جدیدتان راهنمایی کنیم. برای آگاهی از فنگ شویی خرید خانه می وانید به مقالات قبلی ما سری بزنید. در این قسمت از مقاله می خواهیم درباره فنگ شویی خانه جدید صحبت کنیمو ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

در فنگ شویی خانه جدید به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

فنگ شویی خانه جدید می‌تواند به روش های مختلفی به شما کمک کند خانه‌ جدیدتان را طوری دکور کنید که عشق، حمایت و شادابی در آن پخش شود و انرژی چی در آن جریان پیدا کند. رعایت نکات فنگ شویی خانه جدید، موجی از تازگی در خانه شما ایجاد کرده که موجب می‌شود احساس آرامش، موفقیت و خوشبختی بیشتری داشته باشید. نکاتی که در فنگ شویی برای دکور کردن خانه جدید ارائه می‌شود از دکوراسیون سنتی و همیشگی  متفاوت است که در اغلب خانه‌ها دیده می‌شود. اما زمانی که نکات فنگ شویی خانه جدید را رعایت کنید خیلی زود تحولی که ایجاد می‌کنند را در خانه خود احساس خواهید کرد. با ما همرا باشید تا نکات فنگ شویی خانه جدید که شامل موارد زیر می باشد را برای شما بازگو کنیم.

فنگ شویی خانه جدید آموزش فنگ شویی

1-خانه جدید خود را هرچه سریع تر مرتب کنید

اولین و مهم‌ترین قدم برای ایجاد هارمونی و انرژی در فضای خانه، مرتب کردن آن است.افرادی هستند که به هنگام اسباب کشی چندین هفته طول می کشد تا وسایل خود را در خانه جدید جابجا کنند و خانه را چیدمان کنند و به حالت ریخته پاش وسایل را به حال خود می گذارند . باید بدانید در فنگ شویی معتقدند مرتب کردن خانه جدید موجب می‌شود انرژی، که به آن «چی» گفته می‌شود در خانه پخش شود. «چی» در فنگ شویی، سلامتی، ثروت و خوشبتختی به همراه دارد.

مرتب کردن خانه باید به طور کامل انجام شود، پنهان کردن وسایل در فضای در بسته راه حل آن نیست! برای مرتب کردن باید همه چیز را زیر و رو کنید. مبل‌ها را جا به جا کنید و زیر آن را تمیز کنید. کتابخانه و کمد لباس را مرتب کنید. اگه شیء شکسته یا ناقصی در اتاق دارید آن را دور بریزید، این اشیاء انرژی مثبت را از خانه‌تان دور می‌کنند. این مرتب سازی را در کل خانه ادامه دهید، کابینت‌ها، کشوها، زیر تخت و چیدمان وسایل تزیینی را نیز فراموش نکنید. پیشنهاد می‌شود وسایلی که مدت‌هاست استفاده نمی‌کنید یا خیلی قدیمی هستند را اهدا کنید. با این کار انرژی قدیمی و کهنه را از خانه  جدید خود خارج می‌کنید و فضا را برای ورود انرژی مثبت به خانه باز خواهید کرد.

2- از ورود هوا و نور به داخل خانه جدید غافل نشوید!

باد (یا همان جریان هوا) و نور، دو عنصری هستند که پخش شدن آن‌ها در فضای خانه جدید به آن انرژی و آرامش می‌بخشد. شما در مرحله قبل خانه جدید خود را به خوبی مرتب کردید و حالا با بازکردن پنجره‌ها موجب می‌شوید انرژی مثبت راحت‌ تر به فضای خانه شما وارد شود. برای اینکه نور خانه جدید را بیشتر کنید می‌توانید از وسایل شیشه‌ای کمک بگیرید یا تعداد آینه‌های خانه را بیشتر کنید. همچنین از تمیزبودن شیشه پنجره‌ها نیز اطمینان حاصل کنید. اگر در گوشه و کنار خانه جایی را دارید که تاریک باقی مانده یک لامپ به آن اضافه کنید یا آینه در آن گوشه قرار دهید تا نور را از سایر نقاط منعکس کرده و فضا را روشن کند.

3-گل و گیاه طبیعی را وارد دکوراسیون منزل خود کنید

همانطور که  در قسمت قبل به آن اشاره شد، در فنگ شویی خانه جدید پخش شدن جریان هوا در فضای خانه بسیار مهم است. اما این هوا باید پاک و خالص باشد. گل و گیاه برای شما این کار را انجام خواهد داد و همانند یک فیلتر هوای خانه را تصفیه خواهد کرد. با قرار دادن گل و گیاه در دکوراسیون خانه جدید، موجب می‌شوید فضای خانه شما سالم‌تر و تمیزتر باشد. در فنگ شویی، گیاهان انرژی «چی» را جذب می‌کنند. تا زمانی که گیاه خانه شما سالم و سرحال است، شما نیز انرژی مثبت بیشتری جذب خواهید کرد.

در این میان، برخی گیاهان در فنگ شویی بهتر از بقیه عمل می‌کنند. در اصل، برخی از گیاهان همانند کاکتوس در فنگ شویی بد در نظر گرفته می‌شوند. چرا که کمتر از بقیه گیاهان به آب نیاز دارند و آب نقش ثروت را ایفا می‌کند. بنابراین اینگونه گیاهان را گاهی غیرصمیمی یا غیردوستانه می‌خوانند. برای اینکه بهترین نتیجه را از به کار گیری گل و گیاه در دکوراسیون خانه بگیرید ما برای شما لیستی از بهترین گیاهانی که می‌توانید در خانه استفاده کنید تهیه کرده‌ایم. این گیاهان نیاز به مراقبت‌های خاص و ویژه‌ای ندارند و به خوبی در فضای داخل خانه زندگی خواهند کرد:

  • بامبو
  • گل چمچمه یا برگ قاشقی
  • گیاه فیکوس
  • پاپیتال
  • گیاه نخل
  • سرخس برگ شمشیری
  • فیلودندرون
  • گیاه عنکبوتی

استفاده از این نوع گیاهان را در دکوراسیون خانه جدید خود فراموش نکنید

-به خانه جدید خود رنگ بپاشید

رنگ و توجه به فنگ‌شویی رنگ نقش بسیار مهمی در انرژی خانه شما دارد و کمک می‌کند زودتر به انرژی دلخواهتان برسید. باید درباره معانی رنگ‌ها در فنگ شویی بیشتر بدانید تا بتوانید با توجه به آن‌ها به درستی از رنگ‌ها در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید.برای مطالعه فنگ شویی رنگ ها می توانید از مقالات قبلی ما که در این زمینه نوشته شده است کمک بگیرید. این رنگ‌ها را می‌توانید به روی دیوار، رنگ مبلمان و وسایل خانه و یا حتی در تابلوهای نقاشی و آثار هنری خانه به کار بگیرید.

5- از یین و یانگ در خانه جدید خود پیروی کنید

در فنگ شویی، بسیاری بر این باورند که هر دو جسم مخالف هم به یکدیگر مرتبط هستند. آن‌ها به این تعریف، «Yin» و «Yang» می‌گویند. «یین» را نمایانگر زنانگی و «یانگ» را مردانگی می‌دانند. آن‌ها معتقدند این دو در کنار هم معنای بیشتری دارند، همانند تاریکی و روشنایی، یا شب و روز، که یکی بدون وجود دیگری معنا و مفهومی نخواهد داشت. بنابراین با توجه به این قاعده، سعی می‌کنند تا از این مفهوم در دکور خانه نیز استفاده کنند. برای این کار می‌توان رنگ‌های تیره و روشن را در کنار هم به کار گرفت.

بعنوان مثال، برای ریلکس بودن در اتاق خواب باید انرژی یین در فضا وجود داشته باشد. بنابراین مهم است که اشیایی نظیر تلویزیون یا وسایل ورزشی را در اتاق خواب قرار ندهید. در عین حال برای پخش شدن انرژی یانگ در اتاق خواب از تصاویر، شمع یا ترکیب رنگ روشن و تیره در کنار هم استفاده کنید.

برای رعایت فنگ شویی در هر یک از اتاق‌های خانه جدید موارد زیر را رعایت کنید:

حمام: ساده‌ترین نکته درباره فضای حمام و دسشویی این است که درب آن‌ها همیشه بسته باشد. علاوه بر این‌ها مهم است درب توالت فرنگی نیز همیشه بسته باشد. در فنگ شویی معتقدند باز ماندن درب حمام و توالت یا درب توالت فرنگی موجب خارج شدن انرژی آب از خانه می‌شود. آب در فنگ شویی حکم ثروت را دارد. بنابراین کسی نمی‌خواهد ثروتش با چنین اشتباه ساده‌ای از بین برود.

فنگ شویی دفتر کار : اگر در خانه‌تان اتاقی را به دفتر کار اختصاص داده‌اید در نظر داشته باشید که میزکار شما نباید پشت به در قرار بگیرد. همچنین میزکار باید دورتر از در و روبروی آن قرار بگیرد و درب اتاق و میز کار در یک خط نباشند.

فنگ شویی اتاق کودک : هنگام چیدن اتاق کودک خود در خانه جدید در نظر داشته باشید که تخت خواب کودک را از در دور قرار دهید. در نزدیکی تخت کودک وسایل الکترونیکی نگذارید. دستگاه‌های الکترونیکی انرژی کودک را می‌گیرند و گاهی ممکن است منجر به بروز بیماری‌هایی نیز در کودک شما شود.

 

نکته مهم در فنگ شویی خانه جدید

در پایان لازم دانستیم تا این نکته را برای شما بازگو کنیم. اگر قبل از نقل و انتقال برای شما این امکان وجود دارد که طبق قوانین فنگ شویی خانه جدید خود را در جهت رفع نقایص ان بازسازی کنید حتما این کار را انجام دهید و از آن چشم پوشی نکنید. استفاده از فنگ شویی در خانه انرژی شما و اعصای خانواده تان را چند برابر کرده و تاثیرات آن را به مرور زمان در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. برای مطالعه بیشتر در زمینه فنگ شویی می توانید مقالات قبلی ما را مطالعه کنید.

دوره جامع فنگ شویی

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد گرایش فنگ شویی در معماری است. آکادمی معماری داخلی آرت کانر با برگزاری دوره جامع فنگ شویی به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند، پس از پایان دوره، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

برگزاری کارگاه آموزشی فنگ شویی

با توجه به اینکه بازار معماری ایران با کمبود متخصص در حوزه معماری مواجه است.گذراندن دوره فنگ شویی باعث می شود تا افراد علاقمند به این حوزه به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست یابند و انواع راه حل و تکنیک های فنگ شویی با توجه به کاربری و نوع معماری هر فضا را بشناسند . مطالب مربوط به فنگ شویی در این کلاس ها عمدتا مبتنی بر مبانی نظری معماری می باشد .در این دوره ها تاکید بر آموزش تکنیکهای عملی فنگ شویی برای سبک های مختلف معماری است. ما با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و محصولات آموزشی به شما کمک میکنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید. آموزش فنگ شویی با آکادمی معماری آرت کانر

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 221 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 23:06

پاکیزگی یکی از مهمترین مسائل برای سلامت خانواده بخصوص در اتاق خواب است که سطح بدن در حالت کم لباس قرار می گیرد و به نوعی برای ورود بیماری ها و باکتری ها شرایط مساعد است. با وجود تخت و تشکهایی که امروزه در زندگی همه جریان دارد لزوم این موضوع که نظافت تشک ها در سلامتی نقش دارند بر کسی پوشیده نیست . تشک‌ها به دلیل تماس با بدن محلی برای رشد میکروب ‌ها و باکتری ‌ها خواهند بود که ممکن است در استفاده طولانی مدتی که ما معمولا از تشک‌ها می‌کنیم برای ما آسیب‌زا شوند و به راحتی اثرات خود را در پوست ما بگذارند و باعث ایجاد بیماری های پوستی ازقبیل حساسیت و قارچ ها شوند. به همین خاطر تصمیم گرفته ایم تا بگوییم بهترین رویه برای تشک کدام است؟

بهترین رویه برای تشک کدام است؟

به دلیل غیرقابل شستشو بودن تشک خواب ، و سختی های این کار، باید شیوه ای برای جلوگیری از این اتفاق شکل میگرفت در این خصوص یکی از بهترین وسیله ها برای حفظ نظافت و پاکیزگی و دوام بیشتر رویه تشک، استفاده از محافظ تشک ضد آب است.

محافظ تشک به دلیل استفاده از پارچه لمینت شده‌، علاوه بر حفظ شکل ظاهری تشک و آلودگی ناشی از مالش مواد و لباس های مختلف ، از نفوذ آب و هرگونه مایعات به سطح تشک جلوگیری می‌کند و نقش اصلی را در این صحنه بازی می کند که بنوعی میتوان گفت کارایی اصلی این محافظ در این مورد است. نکته اصلی قابلیت شستشوی محافظ است که معمولا محافظ تشک را می‌توان با آب دمای پایین به راحتی شست که در مقایسه با شستن خود تشک خیلی آسان و کم دردسر است.

بهترین رویه برای تشک کدام است؟ خرید تشک

ویژگی ها ی رویه تشک مناسب :

  • استفاده از الیاف سیلیکون با قابلیت جذب بالای آب و رطوبت
  • استفاده از پارچه ژاکارد فصلی به جهت تابستانه و زمستانه بودن محصول
  • قابلیت شستشوی راحت در ماشین لباسشوئی
  • جنس مرغوب با کیفیت بالا برای جلوگیری از جذب باکتری ها و حساسیت
  • نرمی و انعطاف در حرکت دادن و جمع و پهن کردن آن
  • تنوع در طرح ها و رنگ های مختلف مناسب سلیقه افراد
  • دارای گیره های کش مانند بازویی برای درگیر شدن با تشک از کناره ها
  • حالت کششی برای جلوگیری از جمع شدن های بیجا در وسط تشک

قيمت رویه تشک مناسب

عوامل مختلفی در تعيين قيمت محافظ تشک موثرند. از جمله اين عوامل می توان به نوع محافظ تشک ،جنس ، سايز ، قابليت شسشتو ، قابليت ضد آب، قابليت ضد آلرژی، شرکت سازنده و … اشاره کرد.  برای اطلاع دقیق از قیمت تشک و رویه می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی آقای تشک تماس بگیرید.

سعی کنيد حتما پيش از خريد تشک ميزان بودجه خود را مشخص کنيد و محصولی با کيفيت و قيمت مناسب خريداری کنيد. همچنين در هنگام خريد مواردی که در اين مقاله برای شما توضیح دادیم را نيز مورد توجه قرار دهيد تا بتوانيد محصولی مناسب و مطابق نيازتان تهيه کنيد.

بهترین رویه تشک چه مزایایی دارد؟

  • از آنجا که تشک های طبی و سایر تشک های قابل استفاده برای تخت ها قابل شستشو نیستند. دغدغه همیشگی مصرف کنندگان محافظت از این محصولات میباشد. بهترین راه حل برای محافظت تشک از آلوده یا کثیف شدن توسط مایعات استفاده از محافظ های تشک مرغوب با قابلیت جذب بالا میباشد که عامل مهمی است چراکه در صورت ریختن مواد مایع روی تشک با خاصیت جذب بالا میتواند مانع از نفوذ مایع به تشک و کثیف شدن آن شود.
  • جالب است که بدانید , هر فردی بطور متوسط در هر ساعت , یک ونیم میلیون سلول پوستی را از بدن خود دفع می کند , و از 0٫5 تا 0٫7 لیتر تعریق خواهد داشت حتی زمانی که هیچ تحرکی ندارد و این به خودی خود یعنی آلودگی در کمین تشک است. این سلولهای پوستی در تشک و بالش هنگام خواب انباشته میشوند و محیط امنی جهت رشد میکروب ها میشوند و شرایط را برای انواع بیماری ها مساعد می کند . بهتر است بدانید که وزن تشک بعد از 10 سال تقریبا 1٫5 برابر میشود . بعد از 5 سال 10% وزن بالش را گرد غبار تشکیل می دهد . اگر همین مواد هنگام خواب استنشاق کنید موجب امراضی مانند مشکلات تنفسی و آسم به سراغ فرد برود و از جمله عوامل مهم در انتخاب و استفاده از محافظ تشک است.
  • به همین دلیل است که استفاده از ملحفه و پد محافظ تشک به شما توصیه می شود . در صورتی که به مسافرت میروید سعی کنید یک پارچه بعنوان ملحفه همراه داشته باشید و روی تشک و بالش هتل بیندازید تا بوسیله آن از باکتری ها و ویروس هایی که درکمین ایجاد بیماری هستند در امان بمانید. پد محافظ تشک کمک زیادی جهت محافظت از تشک شما می کند , با شستشوی راحت و مداوم محافظ براحتی از شر گرد غبارها , تعریق بدن , پرز و مو خلاص می شوید و از درد سرهای حمل تشک و شستشوی آن خلاص شوید و همیشه تشکی مناسب و امن جهت خواب خواهید داشت.

بهترین جنس رویه تشک مناسب

  • رویه تشک بامبو

پدهای تشک بامبو به علت خواص آرام بخش و راحت بافت بامبو بسیار رایج هستند. پارچه بامبو شبیه به تنسل بوده و در مقابل نشت رطوبت مقاوم است و از رشد باکتری های بدبود ممانعت می کند. از آنجا که پارچه بامبو به طور طبیعی ضد حساسیت است، محافظ های تشک بامبو به افراد حساس این امکان را می دهد که به راحتی استراحت کنند .

  • رویه تشک خنک کننده

در پدهای تشک خنک کننده، پارچه با استفاده از علم مهندسی به گونه ای تهیه شده که با پایین آوردن دمای رختخواب در زمان خواب، حس خنک شدن را به افراد می دهد و برای افرادی که حس گرم شدن تشک در زمان خواب برایشان آزار دهنده است و خنک بودن محیط خواب را ترجیح می دهند مناسب است. معمولاً کاورهای تشک خنک کننده، دما را زودتر از سایر پارچه ها پایین می آورند و با خوابیدن روی آن ها می توان در تمام طول شب حس خنکی و خوابی راحت را تجربه کرد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید تشک, خرید تشک ارزان, خرید تشک طبی, خرید تشک کودک, خرید تشک نوجوان, خرید تشک نوزادی, قیمت تشک, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 506 تاريخ : يکشنبه 2 شهريور 1399 ساعت: 23:04

بیشتر مردم با این اصطلاح که فیلتر هوای موتور ماشین آنها نقش ریه را در بدن دارد آشنا هستند و بخوبی اهمیت این قطعه حیاتی در خودرو  را می دانند. برای آنکه موتور خودرو دچار مشکل نشود و به آن فشاری وارد نیاید به آنها گفته می شود فیلتر هوای خودرو را باید به طور منظم تعویض کنید، تمیز نگه داشتن فیلتر هوا موجب تمیز ماندن موتور اتومبیل و عدم وجود ذرات و خرده آشغال ها در آن می شود که خود عاملی موثر در عملکرد بهینه موتور است.حال آنکه این قطعه با این اهمیت بالا اگر فیک و تقلبی باشد و از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و نقش خود را در خودرو به خوبی ایفا نکند آیا می دانید برای موتور خودرو شما چه ضرری دارد و متحمل چه هزینه سنگینی خواهید شد؟ اگر می خواهید مانع از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر موتور خودرو خود شوید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بدانید ویژگی های فیلتر هوا استاندارد چیست ؟ و نقش آن را در خودرو مورد بررسی قرار دهیم.

فیلتر هوا استاندارد چیست؟

فیلتر های هوا عنصری حیاتی برای سیستم های موجود در خودرو است. فیلتر هوا یکی از عناصر سیستم تامین سوخت خودرو به حساب می آید. سوخت (بنزین یا گازوئیل) ماده ایست که یک وسیله نقلیه موتوری با انرژی ناشی از آن کار می کند و معمولا رساندن سوخت از باک به موتور فرایند پیچیده ای است. سیستم سوخت معمولا از اجزایی چون باک، کاربراتور یا انژکتور، هواکش، ساسات، پمپ مکش بنزین یا گازوئیل، فیلتر (هم فیلتر هوا و هم فیلتر سوخت)، واشر سوخت و سایر اجزای دیگر. هوای مکیده شده به داخل موتور به نسبت معینی با سوخت ترکیب می شود تا بیشترین راندمان را تولید کند. فیلتر هوای استاندارد دارای علامت استاندارد می باشد و از مواد باکیفیت تولید می شود و هزینه آن نسبت فیلتر هوای فیک بالاتر می باشد.

نقش فیلتر هوا موتور

روش خوبی برای درک چگونگی عملکرد فیلتر هوای اتومبیل ها، مقایسه آن با ماسک حساسیت است. مردم از این نوع ماسک ها بر روی بینی و دهانشان استفاده می کنند تا از ورود گرده گل ها یا ذرات دیگر به درون سیستم تنفسی شان به هنگام نفس کشیدن جلوگیری کنند. در نتیجه استفاده چنین ماسک هایی تنها هوای تمیز می تواند وارد بینی، نای و شش های آنها شود. احتمال اینکه هوای تمیز باعث بروز انواع آلرژی ها و بیماری هایی چون آسم شود، بسیار کم است. همچنین مردم به هنگام کار در اماکنی که احتمال وجود گردو غبار و سایر ذرات مضر در آنها زیاد است، از ماسک های ویژه گرد و غبار استفاده می کنند.

اگرچه سیستم تنفسی بدن انسان از برخی قابلیت ها (همچون سرفه کردن، عطسه کردن و برخی فرایند های فیزیولوژیکی دیگر) برای تمیز نگه داشتن خود برخوردار است اما قرار گرفتن در معرض مقادیر بیش از حد مجاز به صورت مزمن می تواند سرانجام به آسیب هایی در سیستم تنفسی منجر شود که قابل ترمیم نباشند. در موتور اتومبیل ها سیستم های خودتمیزکننده ای مانند آنچه در بدن انسان وجود دارد، تعبیه نشده ان.

ویژگی های فیلتر هوا استاندارد چیست؟ فیلتر هوا

 

ویژگی های فیلتر هوا استاندارد چیست؟

درصورت کارکرد موتور بدون فیلتر هوا، خیلی زود فضای موتور پر از مواد مزاحمی چون حشرات، برگ ها و خرده آشغال های دیگر می شود. به علاوه، تمام تمام مواد شیمیایی مضر، مشابه ذراتی که به شش های انسان آسیب وارد می کنند نیز وارد موتور خواهند شد. بدین ترتیب مجاری موتور مسدود شده و قادر به کار نخواهند بود که برای تمیز کردن آن نیز باید هزینه های بسیار بالایی پرداخت شود. به علاوه این مطلب که پس از مدتی راندمان موتور کاهش می یابد نیز به راحتی قابل درک است.

حال اگر در خودرو از فیلتر هوای غیر استاندارد و فیک استفاده کنید فشار زیادی را به موتور خودرو وارد می کنید و باعث از کارافتادگی ان می شود که تعمیر آن هزینه زیادی را متقبل می شود. برای آنکه متحما چنین هزینه ای نشوید باید از فیلتر هوای استاندارد و مرغوب استفاده کنید که در ادامه به بیان ویژگی فیلتر هوای استارد می پردازیم.

ویژگی های یک فیلتر هوای با کیفیت

فیلتر هوا در انواع مختلفی وجود دارد که کدام از آن ها در ماشین های مختلفی کاربرد دارند.

کار اصلی یک فیلتر هوا پاک سازی هوای ورودی به ماشین از ذرات نا خالص می باشد. به این ترتیب هوایی که از طریق سوپاپ مخصوص وارد موتور می شود و با سوخت واکنش می دهد عاری از هرگونه مواد خارجی است. در عین حال وجود ویژگی هایی در یک فیلتر هوای مرغوب حایز اهمیت است که  در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در ساخت فیلتر هوا باعث کارایی مفید آن می شود. کاغذ، فلز، پلاستیک و مواد پلی اورتان از جمله مواد تشکیل دهنده ی فیلتر هوا هستند.

فیلتر هوای استاندارد می بایست وزنش از حد معینی کم تر نباشد. این بدان معناست که در ساخت فیلتر هوا به کار بردن مواد اولیه کافی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن فیلتر های استانداردی تولید می کنند. درز بین کاغذ های فیلتر کاملا بسته است و هوا از ناحیه به خصوصی وارد و خارج می شود.

مورد دیگر در خرید یک فیلتر هوای مناسب داشتن نماد استاندارد است. اصولا کالاهای دارای این نماد از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد تایید می باشند.

ویژگی های فیلتر هوا استاندارد چیست ؟

در خودرو های مختلف فیلتر هوای متفاوتی با اجزا و مواد مختلف بسته به نوع و شرایط کارکرد موتور طراحی و ساخته شده است. مواد اصلی تشکیل دهنده فیلترهای هوا شامل کاغذ، نمد، فلز، واشر لاستیکی و مواد پلی اورتان می باشد:

اولین شرط یک فیلتر استاندارد استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت است. شرط دوم به کار بردن مقدار کافی مواد در تولید فیلتر میباشد مثلا وزن مواد مصرفی از حد مجاز کمتر نباشد. فیلتر های هوای مناسب و استاندارد از کاغذ چین خورده کافی، فلز با قطر مناسب و درصد بالای مواد پلی اوتان میبایست برخوردار باشند. شرط سوم نظارت دقیق بر تولید و بسته بودن کلیه درزهای کاغذ به طوری که هوا فقط از محل معین وارد و خارج شود و نیز عدم وجود حباب در مواد پلی اورتان می باشد که این امر به فیلتر ها ظاهری زیبا میبخشد.

فیلتر های هوایی را خریداری کنید که دارای نشان استاندارد باشد. فیلتر هوا را قبل از نصب بررسی نمایید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. معمولا فیلتر های هوای با کیفیت در جعبه های مناسب و دارای برند می باشند. از خرید فیلتر های فله ای اکیدا خودداری نمایید زیرا در کارگاه های خارج از چهارچوب استاندارد تولید شده اند و یا فیلتر های معیوب و ضایعاتی می باشند.

انواع فیلتر هوای استاندارد

تمام فیلتر های هوا از مواد نازکی ساخته می شوند، درست مانند ماسک های گرد و غبار. این مواد اکثرا از جنس کاغذ یا پارچه هستند اگرچه فیلترهای اسفنجی نیز اخیرا وجود دارند. اتومبیل های قدیمی تر که با سیستم کاربراتور کار می کنند معمولا از فیلتر های گرد و دایره ای شکل استفاده می کنند در حالی که خودروهای انژکتوری از فیلترهای مسطح مستطیلی استفاده می کنند.

  • فیلتر هوای کاغذی

فیلترهای هوای کاغذی معمول ترین فیلترهای هوای مورد استفاده در خودروهای شخصی و خانوادگی هستند. اگرچه شکل این فیلتر ها متفاوت است اما اغلب آنها دارای لبه ای لاستیکی یا پلاستیکی بوده که در درون آن کاغذی به شکل مناسب و تاخورده وجود دارد. اکثر این فیلترها ارزان بوده و مراحل نصب آنها نیز راحت است.

  • فیلتر هوای روغنی

فیلتر های روغنی (یا فیلترهای حمام روغن) امروزه کاربرد چندانی ندارند مگر در برخی از اتومبیل های بسیار قدیمی. این نوع از فیلتر ها قبل از توسعه و پیشرفت فیلترهای کاغذی به کار می رفته اند. طراحی فیلترهای مذکور به نحوی بوده است که جریان هوای حامل ذرات مزاحم را به درون وان پر از روغن یا محیطی آغشته به روغن (چیزی مانند اسفنج یا یک توری ریز) هدایت بکنند تا ذرات آن رسوب کرده و جدا شوند.

  • فیلترهای اسفنجی

فیلتر هوای اسفنجی از پلیمرهای اشباع شده از روغن ساخته می شود. قدرت فیلترهای اسفنجی در جداکردن ذرات گرد و غبار بیشتر از فیلتر های کاغذی است. فیلترهای کاغذی معمولا جوابگو بوده و ارزانتر هستند اما فیلترهای اسفنجی برای کار در محیط های با میزان گرد و غبار بالا مانند ماشین آلات مربوط به کارخانه ها، کامیون های برون جاده ای و شاسی بلندها مناسب ترند.

  • فیلترهای پنبه ای

پارچه های پنبه ای با منفذهای بسیار ریز یا همان فیلترهای پنبه ای نوع دیگری از فیلترها هستند که قابلیت استفاده مجدد از آنها وجود دارد. این فیلتر ها را می توان شست و از آنها بارها و بارها استفاده نمود.

نکات کلیدی در هنگام خرید فیلتر هوای استاندارد

  • بررسی فیلتر هوا قبل از نصب!
  • فیلتر هوا را قبل از نصب بررسی نمایید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. معمولا فیلتر های هوای با کیفیت در جعبه های مناسب و دارای برند می باشند.
  • از خرید فیلتر های فله ای اکیدا خودداری نمایید زیرا در کارگاه های خارج از چهارچوب استاندارد تولید شده اند و یا فیلتر های معیوب و ضایعاتی می باشند.
  • فریب قیمت ارزان فیلتر هوای فیک و تقلبی را به هیچ عنوان نخورید!
  • از فروشگاه های معتبر و دارای سابقه فیلتر هوای خودروی خود را خریداری کنید.
  • به علامت استاندارد بر روی فیلتر هوا دقت کنید.

با توجه به نقش بسزایی که فیلتر هوا در خودرو دارد برای خرید فیلتر هوای استاندارد به مواردی که به شما توصیه کردیم حتما توجه کنید . همچنین دقت داشته باشید که فیلتر هوای خودرو خود را در زمان مناسب طبق راهنمای خودرو خود تعویض نمایید تا خودروی شما سالم بماند و هزینه های تعمیر را کاهش دهید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 244 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 21:55

آب قلیایی چیست ؟

ممکن است شما ادعای بهداشتی مختلفی در مورد آب قلیایی داشته باشید و یا شنیده باشید. برخی می گویند آب قلیایی می تواند به کاهش روند پیری، تنظیم pH بدن شما و جلوگیری از بیماری های مزمن مانند سرطان کمک کند. اما دقیقا آب قلیایی چیست و به چه دلیل توجه همه در جامعه سلامت و عموم مردم به آن جلب شده است ؟

“قلیایی” در آب قلیایی به سطح PH آن اشاره دارد. سطح pH یک عدد است که میزان اسیدیته یا قلیایی ماده را در مقیاس 0 تا 14 اندازه گیری می کند. به عنوان مثال، چیزی با pH 1 بسیار اسیدی است و چیزی با pH 13 بسیار قلیایی خواهد بود.

به چه آبی قلیایی می گویند ؟

آب قلیایی pH بالاتر از آب آشامیدنی معمولی دارد. به همین دلیل برخی از طرفداران آب قلیایی معتقدند که می تواند اسید را در بدن شما خنثی کند.

آب آشامیدنی معمولی به طور کلی دارای pH خنثی از 7 است. آب قلیایی معمولا دارای pH 8 یا 9 است. با این حال، PH به تنهایی برای افزودن قلیایی قابل توجهی به آب نیست.

آب قلیایی نیز باید حاوی مواد معدنی قلیایی و پتانسیل کاهش اکسایش منفی (ORP) باشد. ORP توانایی آب به عنوان یک پروتئین یا آنتی اکسیدان است. هرچه مقدار ORP منفی باشد، آنتی اکسید کننده تر آن است.

خرید آب قلیایی در فومن

آیا واقعا آب قلیایی شفابخش است؟

آب قلیایی تا حدودی بحث برانگیز است بسیاری از متخصصان سلامت می گویند تحقیقات کافی برای حمایت از بسیاری از ادعاهای سلامتی توسط کاربران و فروشندگان وجود دارد. تفاوت در یافته های تحقیق ممکن است مربوط به انواع مطالعات آب قلیایی باشد.

به گفته کلینیک مایو، آب معمولی برای اکثر مردم بهتر است و مردم بهتر است با مشورت پزشک خود درمان با آب قلیایی را شروع کنند .با این حال، مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می دهد آب قلیایی برای شرایط خاص مفید است.

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال  2012 stud Trusted Source دریافت که آب آشامیدنی به طور طبیعی گازدار با قلیایی با pH 8.8 ممکن است به پپسین، یعنی آنزیم اصلی که موجب ریفلاکس اسید معده می شود، را غیرفعال کند.

مطالعه دیگری نشان داد که مصرف آب قلیایی یونیزه ممکن است برای افراد دارای فشار خون بالا، دیابت و کلسترول بالا مفید باشد.

یک مطالعه اخیر که شامل 100 نفر بود، پس از مصرف آب با pH بالا نسبت به آب معمولی پس از یک تمرین شدید، اختلاف قابل توجهی در ویسکوزیته کل خون داشت. ویسکوزیته اندازه گیری مستقیم این است که چگونه جریان خون به طور موثر از طریق عروق جریان می یابد.

کسانی که آب با pH بالا مصرف می کنند ویسکوزیته را با 6.3 درصد کاهش می دهد در مقایسه با 36.3 درصد با آب آشامیدنی استاندارد شده. این بدان معنی است که جریان خون با آب قلیایی موثرتر می شود. این می تواند تحویل اکسیژن را در سراسر بدن افزایش دهد.

طول عمر با آب قلیایی

مطالعه ای که در سال 2016 منتشر شد، به بررسی تأثیر مصرف آب قلیایی بر روی 150 موش در طی 3 سال پرداخت.

نتایج نشان می دهد که افرادی که آب قلیایی را می خورند علائم طول عمر بیشتری داشته اند، به عبارت دیگر، آنها سال ها کمتر و بیشتر احتمال دارد که طول عمر بیشتری داشته باشند.

در قلب، کبد، کلیه ها، مغز و روده گروه های مورد مطالعه اختلاف معنی داری مشاهده نشد و آسیب دیده نبود اما تفاوت در نحوه موش و ارگان های بدن آنها بود

آیا آب قلیایی باعث کاهش وزن می شود؟

آب قلیایی برای سلامتی عمومی و متابولیسم مزایای بیشماری دارد. تحقیقات بسیاری در زمینه کاهش وزن و تناسب اندام با آب قلیایی انجام شده است . اما اب قلیایی به صورت یکسان بر روی همه تاثیر ندارد پس ممکن است اگر دلیل چاقی شما اسیدی بودن بدن و استفاده از مواد غذایی اسیدی ، می توانید نوشیدن آب قلیایی را برای کاهش وزن امتحان کنید.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند

خرید آب قلیایی در تنکابن

آب قلیایی را می توان در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و بهداشت مواد غذایی خریداری کرد. همچنین می توانید آنلاین آن را خریداری نمایید.

آب قلیایی لوکساب در بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ نیز به فروش می رسد.لازم به ذکر است آب قلیایی لوکساب اولین و تنها آب قلیایی در ایران است . در تولید آب قلیایی شرکت خوش نوشان مشرق زمین تمام استاندارد های جهانی رعایت شده و دستگاه های تولید آب قلیایی تمام وارداتی هستند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید آب قلیایی, خرید آب قلیایی انلاین, خرید آنلاین آب قلیایی, خرید اینترنتی آب قلیایی, طول عمر با آب قلیایی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 202 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 21:53

برنج از مهم ترین غلات و اقلام غذایی جهان است. نیمی از جمعیت جهان ، به برنج به عنوان یک غذای اصلی وابسته هستند. برنج برای تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم کردن منابع لازم ویتامین B1 برای بدن می باشد. با توجه به خواص بسیار برنج در آشپزی و سلامتی بدن ، برنج کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

 

فواید دانه های برنج در زیبایی و خانه داری

1- تمیز کردن بطری ها با برنج

برای تمیز کرن گلدان ها و بطری هایی که دهانه ای باریک و غیر معمول دارند، دو قاشق غذاخوری برنج را 10 دقیقه با آب گرم داخل آن ها خیس کنید. بعد از چند بار تکان دادن و آبکشی متوجه تمیزی فوق العاده آن خواهید شد.

2- وسایلی که داخل آب می افتند

در صورت افتادن گوشی داخل آب، باتری آن را در آورده، طوری داخل برنج قرار دهید که روی آن کاملا پوشیده شود. خواهید دید که کار خواهد کرد!

خرید برنج . 9 کاربرد دانه های برنج در خانه داری

 

9 کاربرد دانه های برنج در خانه داری

3- تمیز کردن آسیاب با برنج

بعد از آسیاب کردن قهوه یا ادویه های مختلف، برای تمیز کردن دستگاه، مواد چسبیده را تا جای ممکن بیرون آورید. داخل آن برنج بریزید و دور آسیاب بچرخانید. برنج به طرز فوق العاده ای جذب کننده و تمیزکننده خواهد بود.

4- چک کردن دمای روغن

برای دانستن این که روغن به اندازه کافی برای سرخ کردن داغ شده است، کافیست یکی از دانه های برنج را داخل آن بیندازید. اگر برنج روی روغن آمد و شروع به پختن کرد، روغن آماده سرخ کردن است.

5- جلوگیری از چسبیدن نمک با برنج

با روشی که بعضی رستوران ها استفاده می کنند، یعنی ریختن چند دانه برنج داخل نمکدان، مانع از به هم چسبیدن آن ها شوید.

6- رسیدن میوه با برنج

برای رسیدن سریع تر میوه (در صورتی که فرصت صبر کردن ندارید) آن را همراه برنج داخل یک ظرف بگذارید. در طول روز دو بار چک کنید تا بیش از حد نرسد.

7- درست کردن کیسه گرمایی با برنج

با پارچه هایی مانند پشم یا کتان، کیسه بدوزید. داخل آن مقداری برنج بریزید. لبه آن را دوخته، به عنوان پد گرمایی از آن استفاده کنید.

قبل از استفاده آن را داخل مایکروفر گرم کنید. به این ترتیب تا یک ساعت گرم خواهد ماند.

8- شفافیت پوست با برنج ایرانی

هنگام طبخ برنج، مقداری از آب برنج را بردارید. بگذارید داخل یخچال سرد شود و از آن برای شستشوی صورت استفاده کنید.

برای گرفتن نتیجه بهتر از برنج قهوه ای استفاده کنید و طی 3 روز آن را مصرف نمایید. برنج قهوه ای سرشار از ویتامین E بوده و درخشش لازم را به پوست شما برمی گرداند. برای شستشو از لیف استفاده کنید.

9- درست کردن دمپایی گرم کننده

اگر در خانه مجبور به راه رفتن روی سنگ یا سرامیک در شب های سرد زمستان هستید، کافیست هنگام درست کردن دمپایی روفرشی داخل رویه آن مقداری برنج بریزید و از گرمای آن بهره ببرید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : خرید برنج, خرید برنج انلاین, خرید برنج ایرانی, خرید برنج اینترنتی, خرید برنج شمال, خرید برنج طارم, خرید برنج ندا, خرید برنج هاشمی, نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 219 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 21:51

خبرنامه